wariacje na temat marokanskiej koniczyny :)

Witajcie kochani

Motyw marokańskiej koniczyny na poszewkach maluje już 3 rok. Początkowo, gdy wszystkie prace od razu znajdowały swoje nowe domy,
 ja jakoś nie chciałam wprowadzać tego motywu u siebie :). Mówiąc szczerze unikałam go do minimum. Aż w końcu uległam :). 
Zaczął pojawiać się w moim otoczeniu coraz częściej w rożnej formie.

Wzorek jest prosty i zwykle bazuje na 2 kolorach- tła i wzorku-dlatego jest idealnym uzupełnieniem prostych wnętrz skandynawskich 
oraz bardzo ostatnio popularnego stylu New York.
Podstawowy wzorek uległ już tak wielu modyfikacjom, ze każdemu przypadnie coś do gustu.


Świat jest taki piękny, przyroda maluje nam piękne obrazy. Szukając inspiracji w tworzeniu sięgamy często do natury, to oczywiste :)
 

Koniczynka występuje w wielu wariantach od smukłej do pękatej, od wielkiej do bardzo drobnej, czasami rożni się niewielkim szczególikiem,  
a tworzy w efekcie zupełnie inny obraz.
Uwielbiam bawić się tym wzorkiem naciągając go i zmieniając w różnoraki sposób.




Poza poszewkami które szyłam juz chyba w całej gamie kolorystycznej przemyciłam ten motyw w rożnych dekoracjach. Po prostu bawię się :)
Po oszlifowaniu i pomalowaniu drewnianego pudełka po herbacie wykonałam szkatułkę 
na biżuterię. Wieko ozdobiłam motywem koniczyny wyciętej z lustrzanej plexi  



Kolejnym przedmiotem jaki wpadł w moje ręce był szklany wazonik na kwiaty. 
Okleiłam go grafiką wyciętą na ploterze :)



Lustrzana plexi świetnie tez sprawdza sie jako podkładki pod szklanki lub pod świece. 
Stół nabiera wtedy blichtru




Lubie tutaj wpadać chociażby na krotki czas aby podzielić się z Wami moimi pomysłami.
Robie to rzadko, widze ze nawet rzadziej niz raz w miesiącu. Musze sie zmobilizować 
by odwiedziny były częściej :).
Trzymajcie się cieplutko. Postaram się niedługo zaglądnąć :)

Lucy

24 komentarze:

  1. Beautiful things! Great ideas! It is true that nature gives us everything we need, it remains only to observe with pleasure.

    Warm regards, Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny klimat - gratuluje kreatywnosci i pomuslowwosci.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkladki z pleksji, szkatulka - rewelacja! Mozna zamawowic?
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wielostronne zastosowanie dla wzoru! Masz niesamowite pomysły!A wzór uroczy i jak widać ciągle na topie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie inspirowane. Szkatułka wyszła WSPANIAŁA!!
    Schodziłam coraz niżej pokazały mi się szczyty truskawek i zaczęłam mieć obawy, że je też zobaczę przed i po...
    Taką głupawkę dzisiaj dostałam hehehe
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale wyglądają te wszystkie drobiazgi i gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór koniczynki króluje u Ciebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię wieczorową porą:) Wszystko wkoło zasypia, a ja wreszcie mam czas na przemiłe odwiedziny:) Moja droga wpaść tu i zachwycić oczy i serce - Bezcenne !!!! Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka i podkładki rewelacja :) Pasują do stylu glamour :) Chciałam zasłony do sypialni w marokańską koniczynę, ale mężowi bardziej sie spodobała inna tkanina i z tamtej uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam marokańskie akcenty! Po zeszłorocznej podróży po Maroku mam totalną obsesję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle zachwycają mnie poduchy i chciałabym mieć wszystkie tylko gdzie odnaleźć miejsce - hihihi. Przepiękne pleksi podkładki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak sie bedę meblowac, to muszę zamówić te drobiazgi w koniczynki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniczyna, szczególnie ta czterolistna to symbol szczęścia i oby go nie zabrakło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten motyw i z zainteresowaniem rozglądam się za przedmiotami z tym kształtem. Twoje pudełeczko na biżuterię jest obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! A szkatułka to istna rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Motywy marokańskie idealnie komponują się z drewnianymi wnętrzami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.Przekopuję internet w poszukiwaniu tego wzoru i jego nazwy i tak trafiłam tutaj.Jestem zachwycona.Czy możesz zdradzić jak kopiujesz wzór i go potem przerabiasz? Bo chyba nie szyjesz poduszek z gotowej materii ze sklepu? Czy jest jakaś strona gdzie można skopiować lub narysować taki wzór marokańskiej koniczyny? Chcę u siebie pomalować fragment ściany samodzielnie wykonując szablon, bo nigdzie nie mogę znależć gotowego.
    Serdecznie pozdrawiam

    Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej przypadły mi do gustu poduszki - motywy marokańskie są świetne :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te poduszki. Lato się kończy, ale one bedą przypominać o tych ciepłych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduchy wyglądają naprawdę wspaniale i bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne inspiracje, to faktycznie dobrze ubrany taras :)
    Pozdrawiam.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te poduchy i dodatki. Zawsze podobał mi się taki trochę marokański styl. Zresztą planuję właśnie takie dodatki wkomponować do mojego nowego mieszkanie, które kupiłam dosłownie kilka miesięcy temu i właśnie zaraz po świętach odbieram klucze (jakby ktoś był zainteresowany to polecam tę inwestycję i tego dewelopera - mieszkania Wrocław deweloperzy)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...