Poszewki świateczne -kolekcja 2016 :)

Witajcie kochani

Jak wrócę pamięcią cały rok wstecz, to przypominam sobie, ze miałam kiepska końcówkę ubiegłego  roku.
Dopadła mnie niemoc twórcza, spadek formy fizycznej i psychicznej. 
W tym roku jest wręcz przeciwnie- przygotowałam bardzo dużo nowych wzorów świątecznych poszewek.
Mam nadzieje, ze znajda swoich nabywców, bo sa przygotowane z myślą o rożnym kliencie. 
Jest troszeczkę nowoczesnych wzorów i troszeczkę tradycyjnych.
Generalnie te święta powinny kipieć złotem i srebrem :)
Zapraszam Was wszystkich do obejrzenia i wyrażenia swojej opinii :)

Wiele z Was ma swoje wnętrza ubrane w kolor black & white z dodatkiem ciepłego złota lub zimnego srebra. Dla wielbicieli tych kolorów wybór w poszewkach będzie największy. Sama w tym roku lekko sie wyłamie z tradycyjnej  czerwieni. Jestem bardzo ciekawa z mi z tego wyjdzie :)


 Aby ukazać urodę czarnego koloru-trzeba zagrać kontrastem :)
Ale nie gadajmy -zapraszam do oglądania :)




















na koniec mój cukiereczek-czerwony garbus z choinką na dachu-zawsze miałam 
słabość do tego widoczku :)


Kto dobrnął do końca -gratuluję cierpliwości.
Kochani czekam na Wasze opinie, bo sa dla mnie bardzo ważne :)

do nastepnego razu

Lucy 

wszystkich zainteresowanych zapraszam na mojego pinteresta- tam sa zgromadzone wszystkie moje prace

https://pl.pinterest.com/l3740/moje-prace-poszewki-na-poduszki/ 

43 komentarze:

  1. Ależ cudne te Twoje poduchy, toż to cała linia produkcyjna:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niteczko-poniosło mnie w tym roku :). Masz racje to prawdziwa linia produkcyjna :)
      buziole ślę

      Usuń
  2. Przecudne! Napewno w sklepach takich nie znajdzie sie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedzie ich w sklepach, bo to sa moje projekty :)

      Usuń
  3. Czy można je kupić? W jaki sposób i jaka jest cena? Są Bossskkieeee!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana -one sa wszystkie do zamowienia i kupienia :). Pisz o szczegóły do mnie na maila ljgrab@interia.pl

      Usuń
  4. Lucynko są przepiękne!!! Zachwycające i ciężko wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są super! W wyborach i decyzjach nie jestem mistrzynią, ale ta autkiem z choinką jest super! Taka świąteczna :) Piękne są też te z czernią i złotem. Bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko, naprawdę piękna kolekcja! Według mnie wszystkie są rewelacyjne, ale Merry Christmas czerwona ze złotym napisem, czarna ze złotym napisem i szara z białym to absolutni faworyci.
    Mam wykonaną przez Ciebie śliczną, wełnianą poszewkę w zieloną kratę - idealna do stylu chalet. Polecam wszystkim! ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. cuda nad cudami...jestem zakochana...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli przygotowania do świąt czas już zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne,sama nie wiem która piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem przekonana, że pomagają Ci elfy!!! Poduszki są piękne, biało-złote skradly moje serce choć ta z harbusem też jest cudowna 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Zachwycające. Tylko gdyby tak po polsku ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudne ... nie można od nich normalnie się uwolnić. Zakochałam się w nich po uszy ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, cudna ta kolekcja :) seria JOY skradła mi serce, a garbus nie wiem, czy nie dojedzie do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite podusie i jak mam być szczera to nie mogę się zdecydować, które najładniejsze - powaliły mnie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudowności! Wykupiłabym wszystkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo glamour! Nawet widze Dom, do ktorego idealnie Beda pasowac, zwlaszcza zloto z czarnym. Bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj po latach :-)
    Wpadłam do Ciebie, bo po przerwie wróciłam do blogowania.
    Znów mnie zainspirowałaś.
    Poproszę też o kontakt, mam do Ciebie pytanie.
    Mój adres e-mail carolin.kranz@multilady.pl
    Paaa :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle wymiatasz kochana ze swoimi poduchami co jedna to ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  19. Garbusek jest naj naj naj ..... potem z cekinami .... kolekcja czarna ze złotem i bała ze złotem .
    Cuda :)
    Jak ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Lucynko, nieziemskie te Twoje poduchy. Chyba się sklonowałaś, bo z ilością zaszalałaś na całego. Wszystkie cudne, wszystkie niepowtarzalne. :) :) Ściskam Cię mocno,Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne , jak zawsze !!!!! Jejku chciałabym wszystkie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się napatrzeć na te poduchy! one wyglądają świetnie! ajajajaj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne! Chcę mieć takie poduchy:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne, tylko... dlaczego napisy nie polskie? Czy po angielsku to brzmi lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, te kontrasty są kapitalne. Najbardziej podobały mi się złoto-czarne, jakoś to połączenie naprawdę ma "to coś"

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucy, świetne te poduszki. Też w sumie się zastanawiam, dlaczego po angielsku? Takie polskie świąteczne poduszki też byłyby super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne te poduchy! Chętnie widziałabym takie cuda w swoim domu - może mój Mikołaj o tym się dowie i zobaczę takie cudowności pod choinką? Kto wie!;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne!!! Wszystkie!!! Ale kilka z naszym poczciwym napisem WESOŁYCH ŚWIĄT też byłoby fajnie zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podobają mi sie te czerwone poduchy! :O

    OdpowiedzUsuń
  30. Super poduchy! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak Wy to robicie? Wszystko tak pięknie zgrane, subtelne, dopracowane... A u nas chaos i niedokończenie...:) Fantastyczne zasłonki! Bardzo przytulnie, a przy tym elegancko:) Pozdrawiam z życzeniami radości i pomyślności:)

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  32. czy w tym roku też jakieś poszewki świąteczne będą do kupna?

    OdpowiedzUsuń
  33. Sprawdź w jakim banku założyć konto forum 2019 na konto bankowe dla młodych

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...