Liście egzotyczne jako element dekoracyjny ściany :)


                      Witajcie kochani :)
Moja częstotliwość pisania postów jest naganna-wiem o tym :).
Ale mój nadmiar obowiązków wprost proporcjonalny do uciekającego czasu.
Chciałam Wam pokazać co ostatnio wyprodukowałam.
Są to obrazy w formie kasetonu do powieszenia na ścianie.
Oczywiscie powstały juz wiele tygodni temu ale żeby je pokazać swoim czytelnikom wciąż brakowało mi natchnienia.
Wreszcie dzisiaj jedna z blogerek wjechała mi na ambicje ze mój ostatni wpis był wczesna wiosną i wypadałoby coś tam nowego napisać :) 




 Kasetony są wykonane z drewnianej sklejki pomalowanej na biało z wyciętymi konturami liści filodendrona.     
Wycięte otwory przybierają tło podłoża na którym sa zawieszone.



Można je dowolnie wieszać nad sobą, obok siebie. Listek pionowo, listek poziomo, do góry nogami.
 Wszystko zależy od potrzeb i wyobraźni :)




 Ja wzbogaciłam sobie wersje wklejając do środka lustro. 
 Ta wersja przypadła mi do gustu najbardziej



Niewielki element dekoracyjny a dał mi tyle radości :)

Pozdrawiam Was letnio- Lucy :)


25 komentarzy:

  1. Świetna dekoracja i daje wiele możliwości. Motyw liści też mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale tu u Ciebie ładnie...cudowne prace, piękny dom, nie mogę się napatrzeć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, bardziej nawet podoba mi się wersja z lustrem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna aranżacja wnętrz. Troszkę jednak brakuje mi drewna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lustrzane są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie lustrzane dekoracje dobrze sprawdzą się w małym pomieszczeniu, bo je optycznie powiększą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne i Pomyslowe :))) Baardzo mi sie podobaja :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!! Wszystkie!!! Ale kilka z naszym poczciwym napisem WESOŁYCH ŚWIĄT też byłoby fajnie zobaczyć.

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł ;) Lustrzane dekoracje doskonale sprawdzają się w każdym wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  10. To by ładnie wyglądało podświetlone, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracja z pomysłem można się jeszcze dodatkowo przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda naprawdę przepięknie, nadaje ścianom (i całym wnętrzom) niepowtarzalnego charakteru :) Szczególnie ładnie wyglądają na tej ścianie "w pepitkę". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo że egzotyka nie przemawia do mnie jakoś bardzo, to muszę przyznać, że tutaj wygląda bardzo fajnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się ta oryginalna ozdoba z liściem z lustrem, ja bym jeszcze to widział z delikatnym podświetleniem, też byłoby cool

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Kochana. Próbuje reaktywować mój uśpiony od paru miesięcy blog. Czy mogę prosić o pomoc i umieszczenie go na bocznym pasku na Twoim blogu? Link do niego to - http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako dekoracja jest bardzo fajny, pasuje do wielu rodzai wystroi wnętrz co robi z niej bardzo praktyczną dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna dekoracja muszę przyznać ostatnio co raz więcej ludzi wybiera takie rozwiązanie z tego co widzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. although the exotic does not appeal to me very much, I must admit that it looks very nice here :) best regards!

    หนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł na dodatki do mieszkania. Ja lubię dodatki roślinne, ale szczerze nie pomyślałam, że tak to można zrobić. Na pewno wezmę to pod uwagę jak będę urządzać moje nowe mieszkanie kupione u PCG:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...