pozostając w klimacie wielkanocnym :)

Ten post jest dla mnie pamiątką i dokumentacją fotograficzna jak dom wyglądał w tym roku z okazji świat.
Dekoracje powstawały na ostatni moment-w Wielki Piątek. Miałam wtedy urlop i nagromadzenie kilku godzin wolnego czasu spowodowało u mnie chęci dekorowania.
Z perspektywy czasu lubie sobie rzucić okiem na zdjęcia-jakoś tak sie robi miło na serduchu :)


ozdobne zajączki zrobiłam z serwetek-nie miałam jednokolorowych papierowych  i zrobiłam je z tekstylnych z wzorkiem. Chyba lepszy byłby efekt gdyby były jednokolorowe :). W przyszłym roku mi sie na pewno uda :)


Pisanki w tym roku są granatowe. Mialy byc niebieskie ale za długo leżały w wywarze
z czerwonej kapusty i octu :). Wyglądały jak śliwki węgierki :)



To tyle na dzisiaj. Pamiątka dla potomnych musi byc

dobrej nocy

Lucy

29 komentarzy:

  1. Przepiękny stół i śliczne dekoracje. Napracowałaś się, ale efekt jest super!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie udekorowałaś dom

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w tym roku również Wielkanoc w kolorach blue :)
    Bardzo klimatycznie u Ciebie !
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ten niebieski na stole podoba :) Powiało wakacjami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz mieć niesamowite poczucie dobrego smaku. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie mnie się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądał domek na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięęęęęęęęęęęęęęęknie !!!!! pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak , koniecznie, pooglądać po latach , to cudowne chwile.
    Też pokażę, co u mnie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliwki węgierki bardzo pasują do tego pięknego stołu :-)
    A ja zajączki zrobiłam z białych serwetek z materiału, ale nie były tak piękne jak Twoje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tak k dalej pójdzie przez Ciebie i Petrę Bluszcz pokocham niebieski, piękne ozdoby...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona. Niebanalnie i pięknie. Jajka wyszły super. Nic tylko zasiąść przy takim stole i siedzieć, siedzieć.......
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne panoramiczne zdjęcie - stołu a w tle kuchnia i ten kominek!!! Pięknie :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://bialymalydomek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie z tym niebieskim, bardzo wiosennie! Jajka w super kolorze! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe dekoracje, stół wygląda pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lucynko, piękne dekoracje wymyśliłaś! :) A serwetkowe zające wyszły Ci kapitalnie. ;-)) Jaja granatowe też niczego sobie - kolor baaardzo oryginalny. :) Potomni będą mieli co oglądać. :) Ściskam Cię mocno, Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, a jajka na taki kolor pofarbuję w przyszłym roku, cudownie u Ciebie :-)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudno nie docenić takich cudów. Jak zwykle klasa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna aranżacja stołu! Super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje wyniki pracy wciąż wprawiają mnie w zdumienie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...