tak widzę jesień :-)

Kilka dni temu przyszła kolejna pora roku-niestety nie mamy na to żadnego wpływu. Jej kolorystyka jest cudna, kolory  sa niepowtarzalne przez pozostała częśc roku. Odkrywcza pewnie nie bedę, ale odcienie pomarańczu świetnie współgraja z odcieniami niebieskiego.  Kolor niebieski to kolor nieba,a pomarańcz to kolor przebarwiających się liści drzew.

 Obrazek z pierwszego zdjęcia zaprojektowałam osobiście, moje myśli na papier przelał mój wspaniały grafik :-). Z naszej wspólnej pracy wyszło takie małe dziełko, może to początek przyszłej owocnej współpracy. Nie zbadane sa wyroki i tak dalej...


Obecnie w naszym domu te kolory maja swoje pięć minut. Potrwa to pewnie tydzień/ dwa, ale chciałam to uwiecznić na blogu, sobie na pamiątkę.





Według mnie to bardzo udany mariaż, a czy Wam sie też podoba ten duet?
Pozdrawiam Was jesiennie :-)

46 komentarzy:

  1. Tak jesień to zdecydowanie pomarańcz i brąz...fantastycznie je przemyciłaś do siebie;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorystyczne :)Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że te 2 barwy tak fajnie ze sobą współgrają!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma prawie w ogóle jesiennych ozdób ale taki obrazeczek chętnie powiesiłabym;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, jak dla mnie to tylko liście na tle nieba. Tak samo jak czerwony kwiatek z zielonymi listkami ale nic więcej w tym zestawieniu kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoły pomarańcz do spokojnego błękitu :) Świetne połączenie ! A poduszeczki przepiękne :)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Złotą, słoneczną jesień uwielbiam, gorzej jest później, gdy robi się szaro. Ostatnie zdjęcie jest cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesienne szare dni tez musimy znaleźć jakaś rade- mi pomoże zajęcie rąk jakąś czynnością :-)

      Usuń
  8. bardzo ładnie u Ciebie:))) podoba mi się to połączenie pomarańczy z błękitem:))))))
    wspaniałe poduchy masz, a obrazka i grafiki gratuluję - pomysł wspaniały.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolory z dwóch antagonistycznych palet potrafią stworzyć bardzo udany duet :-)

      Usuń
  9. Lucynko,
    duet nieco zaskakujący ale efekt wspaniały:)
    Pomarańcz i błękit nieco przydymione- to jest to!
    Życzę owocnej współpracy z grafikiem- oj, coś czuję... będzie się działo!!!!
    Miło do Ciebie zaglądac:)
    Buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze będzie sie działo-mamy już kilka wspólnych prac za sobą. Teraz tylko musimy w udany sposób połączyć nasze potencjały :-)

      Usuń
  10. Pomarańcz lubię na pomarańczach... ale w tym zestawieniu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory domu cudne, ja też mam je w odmu choc tej jesieni powinien królować bordowy kolorek podobno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze nie mam nic w tym kolorze- czyżbym musiała się rozglądać za drobiazgami w kolorze bordo?:-)

      Usuń
  12. Śliczne to połączenie błękitu i pomarańczu, bardzo mi się podoba:) Pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi osobiście bardzo ten zestaw kolorów odpowiada:) W dodatku (tak jak zawsze) bardzo ładnie zaaranżowałaś zdjęcia. Jarzębina w kance wygląda naprawdę przepięknie a obrazek też jest taki jesienny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu co ja sie naszukałam jarzębiny w tym roku. Ponoc zima była ostra dla tych drzewek i bardzo słabo obrodziły.

      Usuń
  14. Bardzo odwazne polaczenie jak dla mnie, ale efekt naprawde interesujacy! Pomaranczowy kolor bardzo rozgrzewa, a zimny chlodzi. I jakie super poduszki!
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalnie, udane fotki

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie kolorystyczne!pięknie witasz jesień!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalne i świeże zestawienie kolorów i wszystko wokół bardzo pasuje!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie na candy:http://www.lovingit.pl/2012/09/candy-z-kolekcja-typografii-lovingit.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zestawienia kolorków!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie skomponowały się te dwa kolory. Widzę, że polowanie na jarzębinę się udało! Teraz w jej cieniu szydełko w paluszki i twórz zimowe akcenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystkie obrazki z serii "Keep calm" - ten jest cudny! No i super pomysł na kolory w domu - depresja jesienna chyba wtedy nie grozi:-) XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu -myślę ze człowiek jest zajęty jakąś pasją, to nie ma czasu na depresje :-)

      Usuń
  22. Przepiękne zdjęcia, połączenie kolorów wspaniałe...No i obrazek "z serii" świetny. Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne fotografie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna kolorystyka - rzadko widziana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze wczoraj oglądałam cos na TVN i zdałam sobie sprawę ze to ich wiodące kolory. Popatrz jak długo sa już im wierni :-)

      Usuń
  25. Ciekawe a zarazem odważne zestawienie kolorów:) Piękne zdjęcia:)
    POzdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucy-łącz potencjały z grafikiem zatem bo dobrze wam idzie.Dla mnie pomarańczowy tylko w dodatkach bocos sie ja boję tego koloru.A niebieski wrześniowego,słonecznego nieba-cudny i ponoc jedyny ,jak twierdzą malarze.Keep calm ładny,jak zwykle.Wiem,że uwielbiasz zmiany w otoczeniu i nadziwic się nie mogę ich tempu.Mam inaczej,przywiązuje się i nie łaknę częstych zmian.A może to starosc,psia kośc,nic inego.
    Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś -ja Ci zaraz dam starość-przecież my jesteśmy for ever young. Zmiany uwielbiam, bez nich zwiędłabym jak kwiat bez wody :-). Oczywiście sa zawsze robione minimalnym kosztem, wykorzystuje co mam już w domu. Pozdrowienia dla pana Marka :-))

      Usuń
  27. Jesień ma jednak swój urok.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obrazek fenomenalny, loving autumn...chyba zrobię podobny :), bo ja naprawdę lubię jesień. A zestawienie błękitu z pomarańczem uważam za bardzo ożywcze. jesienna chandra nie ma szans!
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesień to przede wszystkim energia, której trzeba nałapać przed jednokolorową zimą:)A najwięcej energii ma pomarańczowy kolor.Błękit nieco schładza ten żar, ale świetnie pasuje.
    Czy to ostatnie zdjęcie ze Straconki?:):)
    Pozdrawiam jesiennie i podziwiam piękne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe połączenie kolorów choć rzadko spotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolory przyjemne dla oka. super jest
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna jesień u Ciebie - domki super - lato - jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Duet przepiękny i cudnie u Ciebie jak zawsze... A owoc współpracy rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafione połączenie. Ciekawa ta jesień w Twoim domu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Niezwykle ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...