Bedzie szaro i rogato :-)

Mój synek będąc małym brzdącem na skupisko kilku przedmiotów mówił mrowisko. Przypomniało mi sie o tym, jak ułożyłam naszą gromadkę Mikołajków. W związku z tym pokazuje nasze Mikołajkowe "mrowisko", ktore wita na wejściu naszych gości :-)

Jak napisałam na wstępie w naszym domu w te święta obecna będzie kolorystyka popielato-czerwona oraz całemnóstwo rogaczy w różnej postaci :-)
Dzisiaj przedstawię kilka migawek z tego co zdążyłam zrobić dotychczas.
Szary sweterek z jeleniami ostatnio znalazłam w SH. To prawdziwe rękodzieło z prawdziwej wełny. Ktoś sie naprawdę napracował, aby "usztrykować" takie cudo. Nie naruszyłam jego konstrukcji, bo było by mi zal zniszczyc czyjąś mozolna prace. Z korpusu powstala olbrzymia powloczka na poduchę, z rekawów worek oraz ocieplacz na wazon :-). Oj jak ja lubię dawać drugie życie przedmiotom.
 



Do kuchennych okien uszyłam sobie takie świąteczne firaneczki, a co mi tam, jak swieta to na całego :-)

Nie będę Was zamęczać swoja paplaniną w tym zabieganym okresie.
Życze dużo spokoju i równowagi psychicznej w najbliższym tygodniu :-)

70 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie piękne akcenty świąteczne. Sweterek zrecyklingowany znakomicie też mam takie poduchy świąteczne z mojego ulubionego golfu. Zostały mi jeszcze rękawy może też kiedyś coś z nich zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rekawy dają tez spore możliwości -dorób coś z nich :-)

      Usuń
  2. Wspaniałe dekoracje,zestawienie szarości z czerwienią bardzo mi sie podoba,w ogóle jestem fanką szarego pod każdą postacią i w każdym odcieniu;)
    I te wszystkie rogacze...genialne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam szarości, niby takie żadne a jak sie je odpowiednio połączy daja świetne zestawienia :-)

      Usuń
  3. cudowne dekoracje ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne i bardzo pomyslowe dekoracje swiateczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Firaneczki świąteczne! Wow! Mikołajki słodkie! Rogacze też! (mój mąż nie pozwala mi za bardzo poszaleć z rogaczami!) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma jakieś powody, oj Madziu popraw sie od Nowego roku :-))))))))

      Usuń
  6. Poduszki - rewelacja, uwielbiam taki styl
    pozdrawiam
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweterek! Ale wypatrzyłaś cudeńko! I pieknie go zagospodarowałaś:) A połaczenie ciemnej szarości z czerwonym to mistrzostwo. Ślicznie i swiątecznie:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go tylko zauważyłam na wieszaku, to od razu widziałam w nim niemały potencjał :-)

      Usuń
  8. Pięknie jest u Ciebie i na wszystkich blogach. Uwielbiam oglądać Wasze świąteczne klimaty! Mam wrażenie że w poprzednich świętach nie było tak ładnie na blogach.

    Cudownie jest u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze Ci sie podoba :-). W tym roku troszkę późno wzięłam sie za ozdabianie domu :-))

      Usuń
  9. Pięknie, kolorowo, zaskakująco, magicznie - jak zawsze u Ciebie:DDDDD i baaaardzo świątecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agatko -u Was tez pięknie sie zrobiło. Gwiazda wyszła bajerancka :-)

      Usuń
  10. przyjemnie, przytulnie, pięknie tam u Ciebie. sweterek w reniferki najlepszy pod słońcem. muszę i ja w końcu wybrać się na jakąś grzebaninkę w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas-to przecież źródło nie kończących sie możliwości i szans na nietuzinkowe dekoracje :-)

      Usuń
  11. Pięknie wszystko wygląda,poduszka ze sweterka zauroczyła mnie i fajnie,że wykorzystałaś wszystko,nawet rękawy :))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, tak po skandynawsku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimat jest, a ozdoby przepiękne i bardzo dobrze dobrane :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze ze nie mam pomysłu w co odziać choinkę :-)

      Usuń
  14. Może i ja ukryję się cichaczem w mrowisku, na pewno nikt nie zauważy ;-)
    Piękna harmonia i ciepełko u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje sokole oko na pewno Cie wyłapie w tym tłumie :-)

      Usuń
  15. przepięknie masz! :) cudownie!
    ale bym sie u Ciebie napiła herbaty z sokiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuj sie zaproszona :-), moze byc nawet z pigwą

      Usuń
  16. ślicznie, a firanka wymiata. Też chce okno w kuchni!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moge Ci jedno odstąpić ,bo mam dwa i to sporych rozmiarów :-))

      Usuń
  17. Ale jaki fajny sweter to był! i jak fajnie teraz zdobi dom!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sweter piecyk-jak prułam go to było mi tak gorąco w kolana jakbym miała poduszkę elektryczną :-)

      Usuń
  18. Oj jak pięknie u Ciebie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajen dekoracje - powiedziałabym "z jajem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudnie tam macie! Przytulnie, świątecznie i domowo - jak w bajce! Chciałoby się wpaść na herbatę i posiedzieć dłużej. Super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie szczególnie ten wykorzystany sweter!!!No i ta firaneczka...hymmmm. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter wykorzystałam ile sie dało, mam jeszcze troszkę włóczki , zrobię z nich pompony :-)

      Usuń
  22. Rogacizna znakomita! I firanki ...ach. :))
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. mikołajki mnie powaliły! :)
    i też chcę taki cieplutki worek posiadać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź w łapek srebrne druty i sweterek stary spruty :-))

      Usuń
  24. Tak pięknie przygotowałaś domek, możesz już świętować,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero wstęp, jeszcze będę szaleć :-))
      buziole sle

      Usuń
  25. Ciosane Mikołajki i drewniana choineczka są fantastyczne! A sweterek wykorzystałaś super na maxa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzozę na Mikołajki sezonowałam od ubiegłej zimy. Zanim sweterek kupiłam ,to 15 minut chodziłam z nim po sklepie zastanawiając sie czy dobrze robię. Dzieki Wam juz wiem ze to był dobry wybór :-))

      Usuń
  26. Mikolajkowe mrowisko cudne;) i jak fantastycznie przerobiony sweter.. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajne Mikołaje. Świetnie wyglądają.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie :))))))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Lucy, ty to czasami potrafisz mnie powalić na kolana swoją pracowitością. na dodatek czego się nie tkniesz, wychodzi pięknie! wszystko mi się podoba:)
    Pozdrawiam przedświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjny ten sweterek z SH, no i oczywiście poducha i woreczek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Tobie również życzę Wesołych Świąt.:):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne witające mikołaje, poduchy, woreczki... wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ten sweterk z SH to prawdziwy skarb. wspaniale go poprzerabiałaś. efekt jest prześwietny!!! i te pomponiki takie fajne i na swoim miejscu. woreczek z napisem Merry Christmas też wspaniały. anapatrzeć się nie mogę na Twoje dzieła. a reniferki, łosie, jelenie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowicie świąteczny nastrój tworzą te wszystkie ozdóbki. Pozdrawiam.:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie u Ciebie...Sweterkowy worek, zasłonka, och wszystko śliczne. Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne dekoracje.
    Wspaniałych, rodzinnych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz cudownego Nowego Roku 2013:)
    Petronelka

    OdpowiedzUsuń
  37. Samych pięknych chwil w Święta Bożego Narodzenia.Wielu nowych inspiraci na Nowy Rok Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mikołaje są prześwietne!:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiary co góry przenosi,
    nadziei, która nigdy nie gaśnie,
    miłości w dużej ilości
    - od Bożej Dzieciny życzy…Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  40. stworzyłaś naprawdę klimatyczne wnętrze , a święta u ciebie mogły by się nie kończyć

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale ozdobiłaś swój dom na świąteczny czas. Podoba mi się rogaty motyw i kolory. Sweter miał śliczny wzór, świetnie go wykorzystałaś. A mikołajki też słodkie, kiedyś dostałam takiego w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne "mrowisko" :) i woreczek wełniany też!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudnie urządzone wnętrza...

    OdpowiedzUsuń
  44. cudownie mieszkasz! Bardzo mi się podoba... wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przy takiej ilości ozdób świątecznych nie trudno o bożonarodzeniową atmosferę. Szary akurat pasuje w takim wydaniu. Renifery także fajnie się zadomowiły - aż szkoda, że u nas nie występują te zwierzęta w naturze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...