realizacje ostatnich dni :-)

Kilka dni z temperaturami powyżej 20 stopni przypomniało nam, że istnieje taka pora roku jak lato. To dopiero maj, zatem wszystko co najlepsze przed nami kochani. Czekaja nas miłe chwile spędzane na balkonach, tarasach i w ogrodach. Musimy zadbać o to, aby nasze otoczenie było spójne z naszym wnętrzem i letnią aurą. 
Pomagam Wam w osiągnięciu tego efektu jak tylko umiem, szyjąc :-). 
Macie dużo fajnych pomysłów a moim zadaniem jest je materializować:-)

Dla poniższych prac założenie było takie:
 poduchy i boje w mięcie i szarościach. 
Kolorki ślicznie ze sobą harmonizują tworząc miły spokój dla oka.

 
Kojarzycie niebieski odcień stolarki okiennej lub kolor donic w Grecji? :-)
To właśnie ten na poniższym zdjęciu. Powiało ciepłą bryzą, prawda? 
Tak, ten kolor przywołuje wspomnienia z wakacji :-). Kolory zaczerpnięte z greckiej flagi :-).
 To dopiero początek inspiracji w tej kolorystyce. Następnym razem będzie więcej :-)
 

Na poniższym zdjęciu przedstawiam poduszkę, którą uszyłam dla kolegi z pracy :-).
Owy kolega jest specjalistą w wielu dziedzinach, miedzy innymi jest wizażystą w sieci perfumerii D.....s. Wspaniały człowiek i kolega :-)

Poduszki ze zdjęć niżej powstały dla mojego syna, który kilka dni temu wszedł w dorosłe życie i przy okazji jest fanem Boba Marleya. 
Wersja urodzinowa poduszki robi furorę wśród rówieśników, mam już pomysł na jej żeńską wersję :-)

 
Skoro już jesteśmy w świecie dorosłych, to czarna podusia wylądowała na kanapie konesera pewnego  trunku. Tym razem to był mężczyzna, natomiast znam wiele kobiet które uwielbiają whisky :-)


Trzymajcie sie gorąco, niebawem do Was wrócę z nowymi pomysłami, które obecnie realizuję:-)




59 komentarzy:

  1. piękne -i aranżacje i poduchy - te miętowe to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne realizcję!Bob Marley-hit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy najpiękniejsze na świecie. Whisky jest debeściarska. W jaki sposób drukujesz te napisy? Jeśli to nie tajemnica oczywiście:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tajemnica, napisy sa malowane farbami :-)

      Usuń
    2. O i tu mnie zaskoczyłaś. Chylę czoła nad talentem

      Usuń
  4. Piekne!!!prosze o namiary gdzie takie cudne poduchy szare i te mietowe mozna kupic??? Prosze inf na bloga,albo maila.dziekuje i pozdrawiam
    Tysia,mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace. Jestem pod wrażeniem....Sama nie wiem, co mam najpierw pochwalić:), więc chwalę wszystko na raz:))..Jest co... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. B.pomysłowe, zwłaszcza w wersjach urodzinowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne te boje i poduchy!:)))))))))))))))
    wzroku nie mogę oderwać...
    wspaniałe pomysły i już czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Cudne po prostu!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze rewelacyjnie, jak zwykle bardzo mi się podoba)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boje sa rewelacyjne, jak i poduszki zresztą. Lato, po prostu u Ciebie już lato! :)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale masz fantastyczne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły i świetne wykonanie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna taka mieta i szary- rzeczywiscie daja odetchnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają :) Ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty jesteś zdolna dziewczyna,wszystkie są cud miód ale te miętowe i błękitne najcudniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! Brawo, brawo, nadmorski styl to jest coś. Ostatnio odkrywam Hamptons style, a Ty takie piękne przedmioty stworzyłaś właśnie w tym klimacie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten klimat w letnie miesiące :-). Pielęgnuje go od kilku lat. Z każdym rokiem staram sie wprowadzać coś nowego :-)

      Usuń
  17. Zdolna dziewczyna jesteś i masz wielki talent.Poduchy prześliczne,jack daniels Extra :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zależało mi na stworzeniu bardzo meskiej poduchy :-)

      Usuń
  18. Piękne poduchy :) Nie dziwię się, że podobały się obdarowanym osobom :) Boje są po prostu świetne.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacje, piękne kolorki , idealne na lato!!!! zapraszam na nowości do redecor.pl...miłego wieczorku Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu-nie trzeba mnie tam zapraszać, ja tam wciąż siedzę :-)))

      Usuń
  20. Poduszki rewelacyjne !!!
    Te boje zestawione z poduszkami, kolorki ... lato w pełni :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komplet miętowo szary klientka zamówiła dla swojego męża z okazji urodzin. Z tego co mi doniosła mailowo, to zestaw mężowi bardzo przypadł do gustu :-)

      Usuń
  21. Wspaniałe poduchy i te marynistyczne boje(???) jakie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem jak maluje takie drewniane "boje"-śmieję sie do siebie, ze z nimi to by sie łatwo poszło na dno :-))

      Usuń
  22. Poduchy są świetne! I właśnie te spersonalizowane są genialne! No i boje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie pomysły są fantastyczne, a już z Jackiem extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tym połączeniu mięty z szarością ! Poduchy takie cudowne i te boje :))))))))))))) Przepiękne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj
    Cudne poduszki, szczególnie te błekitne i szare.
    Wprowadziły mnie w letni klimat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne te poduchy urodzinowe.Praktyczne i dekoracyjne.Szczególnie podoba mi się ta z nadrukiem Boba Marleya. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne poduchy!!! Jestem zachwycona miętowymi, ale wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze cudne! Jeżeli pozwolisz boję odgapię, bo urządzam sobie balkon w stylu marynarskim:D
    A jak moje poduchy? Tworzą się? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boje i poduchy rewelacja. Pozdrawiam i czekam na efekty następnego projektu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach - uwielbiam Twoje boje i cieszę się że jesteś właścicielką jednej parki. Za każdym razem jak na nie patrzę to się uśmiecham - uwielbiam je. Kocham w ogóle marynistyczne klimaty w wystroju i na pewno wkrótce zaprezentuję je na swoim blogu.
    Seria miętowo - siwa - po prostu genialna a z młodzieżówek to bardzo podoba mi się ten jack daniels.

    OdpowiedzUsuń
  31. Boje wyszły pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w tych szarościach i mięcie!!! Cudowne :D Jesteś niesamowita Lucy...
    Buziaki majowe przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne, moje faworytki to te w szarościach i uroczej mięcie!!! pozdrawiam słonecznie***

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne, czy możesz zdradzić gdzie konkretnie kupujesz tkaniny?. Pozdrawiam cieplutko Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko-tkaniny kupuje w sklepie u nas w mieście :-)

      Usuń
    2. Kurcze, szkoda...już myślałam, że to jakiś sklep internetowy. Szyje spódniczki dla małych księżniczek i poszukuje właśnie takiej bawełny w kolorze miętowym.

      Usuń
  35. Lucy, jak tym razem dla mnie nie starczy to się załamię :) Tylko nie mogę się zdecydować czy szara, czy miętowa...
    Jest szansa?
    marta

    OdpowiedzUsuń
  36. Martus -jak ja bym miała zostawić Cie bez szansy?. Dla Ciebie wszystko-zastanów sie jaki chcesz kolorek i pisz do mnie. Wszystko jest do zrobienia :-))

    OdpowiedzUsuń
  37. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! JA OSZALEJĘ, ŻE TAKIE CUDNE I BOJE I PODUCHY, PRZECIEŻ SĄ JAK DO MOJEGO DOMKU :D!!!!
    CUUUUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. te szare i mieta-obłednie piekne:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Za tą ostatnią podkładkę jestem w stanie oddać życie. No może trochę przesadzam ale na prawdę mi się podoba. W jaki sposób wykonujesz nadruki na takich koszulkach? Podzielisz się tą informacją czy jest to Twoja słodka tajemnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj -nie bardzo wiem o jakich podkładkach i koszulkach mówisz??? :-))))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...