Inspiracje naturą-część pierwsza


Cztery dni długiego weekendu nie obfitowały w słoneczne chwile. Ile można bezczynnie siedzieć. Wystarczy znaleźć skrawki materiałów w rożnych kolorach, farby do tkanin i kolorystyczne internetowe inspiracje firmy seeds. Wtedy zaczynają się roić pomysły w głowie. Wykorzystałam moment miedzy opadami i zrobiłam sesje zdjęciową, w której brały udział poduszki w 18 kolorach. Powstało 46 zdjęć w przeróżnych konfiguracjach kolorystycznych. Nie przeciągam -zobaczcie same :-)


1.lawenda-fiolet-mięta-zieleń 

---------------------------------------------


2.błękit-mięta-łosoś-flaming-żółty


--------------------------------------- 
 
3.łosoś-koral-beż-róż-flaming
 

----------------------------------------- 

4. mięta-flaming-koral-amarant 

--------------------------------------- 

5. szary-mięta-kanarek-amarant-turkus 

-----------------------------------------
6. kanarek-szary-turkus-amarant

-------------------------------------

7. fiolet-żółty-szary-zielony-turkus

--------------------------------------- 
8. mięta-szary-koral-amarant-kanarek


----------------------------------------

9. beż-łosoś-koral-szary-żółty 

-------------------------------------------
10. kobalt-niebieski-szary-cytrynowy-żółty

-------------------------------- 


11. koral-flaming-kanarek-zielony 

---------------------------------
 12. lawenda-mięta-zielony-czerwony-fiolet    

Czy macie już swoje faworytki?
Za kilka dni pokażę kolejne zestawienia :-)




























65 komentarzy:

  1. Piękne! Oczywiście, że mam juz swoje ulubione, i chyba doskonale wiesz jakie:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko- odezwij sie do mnie na maila :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne poduchy zakochałam sie w nich wszystkich:)a możesz zdradzic sekret jak robisz takie świetne napisy?pozdrawiam ciepło Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby prosty sposób a troszkę skomplikowany :-). Mam szablon, wg którego maluje sobie napisy :-)farbami do tkanin :-)

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz ręka mistrza:)

      Usuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.


    CZAD!


    Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są. Moje faworytki to te w moich ulubionych kolorach: jasny szary i mięta. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, ale extra. Mój ulubiony kolor...fiolet :) mięts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kocham kocham!!!
    zestaw czwarty - to lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale śliczne zestawy,nie wiem ktory wybrałabym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Inspiracje kolorystyczne to nie moja robota, inni sie nad tym głowili :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. beda do wzięcia,bo ja sie juz nie mieszczę ze swoimi :-)

      Usuń
  11. Prześliczne! Każda jedna!
    Ale tak naj naj to chyba mięta, szary i koral :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zestawienie jest jedno z pierwszych, które pokazałam i cieszy sie największą popularnością :-)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się ten mięta, łosoś, flaming.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo-nie umiałam tego koloru nazwać -wiec został flamingiem -hehe

      Usuń
  13. Wspaniały pomysł! Uwielbiam kolory i różne ich połączenia. Te zestawy kolorystyczne są świetne!!!!!!!
    pozdrawiam i piszę
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus to dopiero kawałek tego co zrobiłam, będzie więcej. Sama bym tych zestawów nie skomponowała :-)

      Usuń
  14. Lucy
    u Ciebie prawdziwy wysyp letni poduszek:) Do wyboru - do koloru. Czekam jeszcze troszeczke na swój wypoczynek a potem zaszaleje :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli wypoczynek przyjedzie w zimie -wymyślimy zestaw na zimowe dni-FROST :-)))

      Usuń
  15. Wow!Wszystkie by mi pasowała na moje tarasy!cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuuudne!!!dziekuje kochana za odp mailowa,mysle ze sie zdecyduje na pewno na pare,odezwe sie:)
    Buzki,
    Tysia,mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie przepiękne! Zestawienia kolorów bajeczne. Nurtuje mnie pytanie: gdzie można dostać takie kolory tkanin?
    Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu to żadna tajemnica, tkaniny kupuję u nas w mieście w sklepie z tkaninami :-))

      Usuń
    2. Dzięki!
      W Koszalinie sklepów z materiałami kilka ale takich tkanin nie uświadczysz.
      Pozdrawiam serdecznie.
      asia

      Usuń
  18. dla mnie rewelacja te zestawienia poduszek !!!
    pozdrawiam
    Aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet by człek nie przypuszczał, ze niektóre kolory mogą tak fajnie ze sobą współgrać :-)

      Usuń
  19. Jak dla mnie faworytem jest pierwszy zestaw. Kolory idealnie pasują do mojego nowego pokoju :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie genialne, jestes niesamowita- cudneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łososiowe, szara, żółta - są cudowne!
    Jakie piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie Lucy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne są wszystkie, każdy może sobie wybrać zestaw.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jak piszesz -każdy znajdzie cos dla siebie :-)

      Usuń
  23. Kolory tak autentyczne, że przy zestawie mięta-flaming-koral-amarant zaczęłam się rozglądać za galaretką z lodami... hmmmm
    Piękne inspiracje, zastanawiam się którą rozłożyć u siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od wyboru do koloru...biorę wszystkie :))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie przygarną 2 sztuki - tylko zdecydować się nie umiem ;) czy mięta i blady róż czy szary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilcia napisz do mnie maila -prześlę ci zdjęcie tego duetu :-)

      Usuń
    2. na pewno napisze - u mnie kwestia taka - czy ja chcę obie do scraproomu czy też jedną do scraproomu a jedną do salonu ;) stąd dylemat :)

      Usuń
  26. O raju! Wybór tej NAJ absolutnie niemożliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! cudna dawka koloru i poduch:) bardzo podoba mi się to jak zrobiłaś tego posta:) przy okazji zapraszam do udziału w konkursie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne poduchy cudowne kolory cudowne polaczenia

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudeńka Kochana!!! Mój faworyt - zestaw 1 !!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama słodycz :) Najbardziej spodobał mi się zestaw nr 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow za oknem ulewa a mi odrazu weselej jak patrze na te kolory :) wszystkie super,wszystkie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie potrafię się zdecydować, wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  33. swietne! wybieram 5. szary-mięta-kanarek-amarant-turkus

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też mam trudny wybór, chyba najbardziej podoba mi się mięta ... a zresztą sama nie wiem, chcę wszystko. One są na sprzedaż??? jeśli tak to jaka cena? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. one sa tak piękne, że ja nawet nie wiem, którą bym chciała
    S
    Ą

    C
    U
    D
    O
    W
    N
    E
    !
    !
    !

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudowny zawrót głowy;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie CUDNE:) Witam, zaglądam od dawna, ale bezwonnie:) Moje faworytki to szarości, mięta i błękity:) Pozdrawiam serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe:)
    Sesja genialna.
    Chcę wszystkie, a co?
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Poduszki są fantastyczne, natomiast nigdy sama nie wpadłabym na takie zestawienia kolorystyczne a prezentują się kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. mega kolorowo :)

    u mnie tez morze megakolorowych poduszek tyle, że dzierganych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W jakiej cenie te poduszki? I w jakiej cenie te z serii z owadami? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej stronie na gorze jest mail do mnie-prosze śmialo pisać


      Lucy

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...