Wielkanoc w kolorze blue :)

Myślałam ze na czas świat pożegnam na chwilkę niebieskości, które dopiero co sie u nas rozgościły. Chciałam wyciągnąć pastelowe ozdoby, których troszkę już zgromadziłam przez swoje długie życie.
Niestety wyszło inaczej. Raz ze byliśmy na tygodniowym wypadzie narciarskim i nie miałam czasu na myślenie o dekoracjach, dwa- po powrocie nie mam za dużo czasu żeby przeprowadzać kolorystyczne rewolucje.
Czasami wystarczy dobrze przeszukać półki i szuflady a znajdzie sie sporo ciekawych , czasami zapomnianych drobiazgów. Cos nie coś można stworzyć na prędko i juz jest świątecznie :)
Obrazek o treści świątecznej wydrukowałam u siebie w pracy

świeczki niebieskie kupiłam po 2 zł na wyprzedaży w Realu-wykupiłam od razu cały zapas :)

Drewniane, skandynawskie niebieskie świeczniki zakupiłam w SH po 2,5zł za szt

Na tarasie tez jest kilka elementów wiosennych. Cale szczęście ze jest zadaszony, bo śnieżyce i wichry mu nie straszne. 
Wszystko stoi na swoim miejscu. Generalnie na tarasie jest wielobarwnie i cieszą te widoki nasze oczy. Wolimy nie patrzeć na drugą, nie zadaszoną cześć tarasu gdzie leży śnieg :)

kupilam sobie nowe skrzyneczki na kwiecie, idealnie pasują do moich wszystkich tarasowych krzyżaków :)

No szczęśliwie dobrnęliśmy do końca wpisu. Ciesze sie ze przynajmniej troszeczkę mogłam do Was napisać przed świętami.
Wszystkim czytelnikom życzę bardzo rodzinnie spędzonego spokojnego czasu

do zobaczenia

Lucy

51 komentarzy:

  1. wiosennie, pięknie, świątecznie :-)
    Spędzaj cudowny czas relaksując się wśród swoich Domowników i dekoracji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna niebieska Wielkanoc! :))
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnego Alleluja!
    bardzo ładne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na przekór pogodzie, bardzo wiosennie na Twoim tarasie. Skrzynki krzyżaki idealnie się wpasowały. Pozdrawiam z Małego Szpicherka i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle pięknie i inspirująco:))

    OdpowiedzUsuń
  6. I dekoracje w odcieniach błękitu też skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej spodobały się skrzynki na kwiaty, są śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez urzekły swoja niepowtarzalnością :)

      Usuń
  8. Radosnych Świąt Wielkiej Nocy! Pięknie u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie świeczniki za grosze! Mama mia! Piękne! Radosnych świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Cudowne te podusie króliki :) (Widziałam w GC :) ).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałaś czasu na myślenie o dekoracjach? no ładnie :) Wszystko wygląda na super przemyślane aranżacje :)
    P.S: uwielbiam takie zakupy i skarby z SH.
    Pozdrawiam,
    Ewa
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH to moje ulubione miejsca, prawdziwe skarbnice nietuzinkowych drobiazgów :)
      Dla Ciebie tez wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  12. tarasowe skrzynki bardzo mi się podobają a święta w kolorze niebieskim to całkiem fajny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. tarasowe skrzynki bardzo mi się podobają a święta w kolorze niebieskim to całkiem fajny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie to wygląda. Patrząc na Twój taras można się nabrać,ze Wielkanoc w tym roku będzie ciepła :) Najlepsze życzenia!
    Aginka z http://domwielopokoleniowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim marzeniem jest wyjsc na spacer w towarzystwie słonka, a czy to sie uda, zobaczymy :)

      Usuń
  15. A ja u Ciebie pierwszy raz :) Podoba mi się, u mnie też troszkę niebieskiego jest w tym roku. A mogłabyś mi jeszcze powiedzieć gdzie dokładnie kupiłaś te skrzynki na kwiaty? Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie maila-wszystkie szczegóły ci podam :))

      Usuń
  16. Baaaaaardzo ładnie w kolorze blue! Wszystkiego co najlepsze na Święta! Ściskam mocno dziękując za Wszystko. Całuję Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze jestes zadowolona :) Duzo dobrego :)

      Usuń
  17. U mnie też Blue :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie i te skrzyneczki z pierwiosnkami, bajer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie tez podobają, juz dokupilam kolejną :)

      Usuń
  19. Twoje podusie niezmiennie mnie zachwycają.
    Tobie Lucy i Twoim bliskim życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lucynko, pięknie i bardzo oryginalnie u Ciebie. :)) Bardzo mi się podoba ten kolor blue. :) Jak widać święta nie zawsze muszą być w kolorach pasteli, jak widać. :)) A tak na koniec to życzę Tobie i Twojej rodzinie cudownych i radosnych świąt Wielkanocnych! :))
    Ściskam Cię mocno, Magda P.S Mam nadzieję, że wypad na narty udany. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne niebieskości ;)) Spokojnych i ciepłych Świąt Wielkiej Nocy! Radosnego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogodnych Świąt w gronie najbliższych, serdecznych ludzi....
    Ale kolorowo tutaj

    OdpowiedzUsuń
  23. Pogodnych, pełnych miłości, spędzonych w gronie bliskich Świąt Wielkanocnych życzy Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołego Alleluja! Pięknie u Ciebie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowych, pogodnych i pełnych miłości Świąt Wielkiejnocy !

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  26. Zyczenia skladalam osobiscie zjawiajac sie zupelnie nie planowanym przejazdem.;) Wcale nie odniosłam wrazenia ze nie mialas czasu..cudnie pod domem i w progu domu.Nie mialam watpliwosci ze nie trafię.Poducha bajka ;) Daje fajny akcencik swiateczny na kanapie;)
    Pieknie masz, nie ma co;) Od razu wiadomo ze ktos z naszego swiata;))) Dzieks.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Radosnego Alleluja!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  29. Może troszeczkę się spóźniłam, ale ja też przesyłam szczerze Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyszedł Ci ten obrazek z królikiem:D za rok sama coś takiego wykombinuję:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Serio, niezła inspiracja, niekoniecznie dla mnie ale spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie,świątecznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...