nowy mebelek w kuchni :))

Kochane babeczki myślę, ze poprzednim postem zachęciłam Was do zakupu słoika ze słomką do letnich koktajli :)
Dzisiaj chce wam pokazać nowy mebel, który zawisnął w naszej  kuchni.
Stałe czytelniczki wiedza, ze moja kuchnia jest bardziej nowoczesna niż rustykalna. 
Ale wszelkimi sposobami próbuje przełamać tą nowoczesność.
Kącik jadalny jest w stylu skandi- boazeria na ścianie, otwarte półki, kolorowa porcelana.
Zdjęcie ponizej zrobiła Asia z Green Canoe w ubiegłym roku a pisałam o niej tutaj
 

Moją bolączką było miejsce nad piecem. Od samego początku miedzy szafkami zostawiliśmy dziurę na okap, który z czasem mieliśmy zakupić. Do pasji doprowadzały mnie dyndające kable i zbierający się na nich kurz, brrrrrrr.
Funkcjonujemy bez okapu już ponad 8 lat i myślę, że nie jest niezbędny.
Postanowiłam przeszkolone szafki w stylu nowoczesnym zamienić na witrynkę bardziej w stylu wiejskim/ prowansalskim.
Na kartce narysowałam jak mniej więcej wyobrażam sobie mebelek i dałam ją mojemu kreatywnemu stolarzowi. To co stworzył zadowoliło mnie na maxa. Jest cacy :)
oceńcie same, zapraszam


W szafkach zaplanowałam oświetlenie, ale jeszcze szukam czegoś odpowiedniego. Podobnie rzecz sie ma 
z uchwytami- myślę o jakiś czarnych, może IKEA. 
Jesli macie jakieś sugestie czy propozycje -napiszcie :)






Do tej pory na ścianie za piecem miałam przyklejoną matę "aluminiową". O rany jak ona mi się wtedy podobała -zapłaciłam za nią jak za woły, bo to wtedy była absolutna nowość na rynku polskim. Bezboleśnie się z nią rozstałam, zamieniając ją na białe płytki/ cegiełki. Ściany były białe, teraz sa szare- stanowią idealne tło dla bialego mebelka



 
Jestem zadowolona z efektu,mebelek spełnił moje oczekiwania:)

pozdrawiam was serdecznie

Lucy

60 komentarzy:

  1. O rany jaka cudna ta półko szafka :) Idealnie się wpasowała!
    Ach,te twoje niebieskie poduchy...
    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości ci u mnie pod dostatkiem. Niedługo zrobię wielką WYPRZ :))

      Usuń
    2. No to będę wypatrywać :))

      Usuń
  2. Świetnie to wymysliłaś, to jest zupełnie inny kącik, całkowicie odnowiony. jestem nim zachwycona. a Twój kreatywny stolarz to chyba artysta, potrafi czarować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu -nie da sie ukryc -ma facet dużą wyobraźnię :). Najważniejsze ze umie czytać potrzeby klienta :)

      Usuń
  3. Wygląda przepięknie! Zdecydowanie zakochałam się w tej szafce, genialna:) Pasuje idealnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie zmiana w 100 % na korzyść...jest dużo bardziej przytulnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze nie wiem dlaczego tak późno mnie oświeciło :). Ale jak to mówią lepiej późno niz później :)

      Usuń
  5. Warto było czekac 8 lat na taką szafeczkę! :)) Pomalutku, powolutku, ale za to do upragnionego celu coraz bliżej, :)) Jest "piknie". :))
    Myślę, że idealne byłyby też czarne, "kute", tak jak zawiasy, zerknij na to: http://www.domex.sklep.pl/index.php?a=opis&k=129&id=1158, może akurat spodoba Ci się.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia-faktycznie jest spory wybór-moze sie na któreś skusze :), dziękuję

      Usuń
  6. Lucy mebelek jest rewelacyjny, piękny i niepowtarzalny. Cudowny. Boski i taki...."mój". Brakuje mi wprost słow.... Chyba poproszę o namiary na tego "cudownego"malarza... Pozdrawiam. Dorota z Sielskiej Chaty http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko-brakuje w nim jeszcze twoich szydełkowych koronek. Namiary ci mogę dać, w końcu to po sąsiedzku :)

      Usuń
  7. Sorki - miało być stolarza :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, styl prowansalsko - wiejski to nie moja bajka, ale przyznaję, że stolarz to mistrz, a Twoja kuchnia zyskała niepowtarzalny klimat. Najważniejsze, by we własnym mieszkaniu czuć się dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza witrynka kuchenna sama w sobie jest ozdobą . Zmiana zdecydowoanie ociepliła i udomowiła wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna półeczka szafeczka. Aj sama bym ją podebrała;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa kochana coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Majstersztyk! Brak mi słów normalnie. Sama jestem zwolenniczką nowoczesnego stylu, ale ta szafeczka skradła mi serce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam do Twojej szafeczki bo nie mogę się napatrzeć. Pokazywałam mojemu Ogrowi, a On do mnie: ale gdzie Ci ona?. No nigdzie! Ale i tak nadal jestem nią zachwycona.
      A jaki kolor szarego masz na ścianie? Bo daje fajny kontrast z płytkami

      Usuń
    2. Aga ale sie uśmiałam z tego Ogra-niezła aparatka z Ciebie :)) Właśnie znalazłam puszkę z farby : Beckers, /stony grey.
      Bardzo lubie farby tej firmy-są świetnej jakości przy malowaniu i przy użytkowaniu :)

      Usuń
    3. :-)
      Ogr od zawsze jest Ogrem :-) i on o tym wie :-)
      A Beckersa farby używam (sypialnia, przedpokój, Pchełki pokój) a pytam b o jestem na etapie metamorfozy salonu i kurcze mam tego koloru próbkę i inaczej u mnie wygląda, a w sypialni mam ten jaśniejszy szary, który to z kolei nie zgrywa mi się z salonem - coś tam nie ten tego :-)

      Usuń
    4. Jak malowaliśmy salon (dwa odcienie szarości) to kolor robiłam samodzielnie. Do białej Tikkurili wlewałam czarny pigment i mieszałam robotem kuchennym. Dawałam tak duzo az osiągnęłam pożądany efekt. Wtedy wiem ze nie mam żadnej innej palety szarości. Wszystko było efektem mieszania 2 kolorów. Oczywiscie ze taka farba juz jest potem nie do dorobienia-trzeba sobie zostawić 2 słoiki z dwiema farbami,gdyby trzeba bylo zrobić jakieś poprawki :)
      Mysle ze cos sensownego wymyślisz :))

      Usuń
  13. Ta szafeczka jest przepiękna, podoba mi się pod każdym względem. Płyteczki ach, zachwycają w połączeniu z szarością :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zmiana, nie dziwi to oczywiście przy Twoim talencie i smaku :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki stolarz to skarb! :) Mebel jest przepiękny - ta kratka w drzwiczkach boska :) Przemiana bardzo, bardzo na plus :) Płytki też mi się podobają - mam takie same od jakiegoś miesiąca :) A uchwyty - byłam zaskoczona jak wiele jest sklepów z uchwytami w mojej okolicy i jak ogromny mają wybór. Może u Ciebie jest podobnie? Zawsze łatwiej znaleźć coś oryginalnego i innego niż u większości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami najciemniej pod latarnią. Jak znajde chwile to sie wyrwe w poszukiwaniu :)

      Usuń
  16. Metamorfoza niesamowita, jeden kącik, jedna szafka a zupełnie inne miejsce, projekt super i stolarz spisał się na medal !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale przemiana, efekt jest niesamowity, zrobiło się przytulniej, dla mnie bomba z tymi witrynkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w witrynkach musiał sie pojawić motyw krzyży, bo mam na ich punkcie małego hopla :)

      Usuń
  18. Cudna szafka i do tego drewniana a nie z jakieś płyty. Poza tym Twój projekt + zdolne ręce Pana Stolarza = niesamowite dzieło:) Osobiście wybrałabym ceramiczne uchwyty: białe lub czarne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi taka opcja chodziła po głowie :). Musze posta pokazać stolarzowi, aby wiedział ile zebrał pochwał :)

      Usuń
  19. Przepiękna zmiana, ale czegóż można spodziewać się po takim talencie?!
    Wyczaruj coś wspaniałego w tej pięknej kuchni na swoje niedzielne święto!!
    Trzymam kciuki, żebyś miała smakołyki na czym rozłożyć dla Gości!!
    100LAT!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh- celna uwaga, stołu jeszcze nie ma, ale ponoć dzisiaj będzie gotowy. Dzieki za życzenia-ach tak miec 20 lat mniej i to samo doświadczenie :)
      buziole ślem :)

      Usuń
  20. Miałam nie komentować bo jest mi taaak gorąco, palce przyklejają się do klawiatury,ale muszę to zrobić. CUDO W TWOJEJ KUCHNI ZAWISŁO☺

    OdpowiedzUsuń
  21. super efekt osiagnełaś a ja do szafki proponuje oswielenie led takie listwy ledowe na tasmie i mnie dobrze się spisuja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szafka boska! fajne proporcje mebla i klimacik. Oj przydał by sie kontakt do takiego stolarza. Mało jest teraz takich fachowców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, kreatywnego stolarza teraz ze świeca szukać :)

      Usuń
  23. lucynko chyba pokochałam twojego stolarza hihi
    cudo zagościło w Twojej kuchni
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci Krolek ze przystojniak jest do wzięcia :))

      Usuń
  24. Boska szafka, po prostu marzenie...Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna i bardzo klimatyczna :) Wygląda świetnie, o niebo lepiej niż poprzedni zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie o to chodziło -zmiana była pożądana od bardzo dawna :))

      Usuń
  26. jest genialna i niezwykle stylowa

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna szafka. Zmiana niesamowita . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Szafeczka rewelacja, bardzo mi sie podoba :) Super klimat stworzyłaś.... i te kafelki na ścianie :) Jak dla mnie bez porównania do poprzedniej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna szafka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ fajnie mieć zaprzyjaźnionego takiego zdolnego stolarza :))
    Szafka piękna, naprawdę wygląda wspaniale :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie lepiej po zmianie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyjemnie urządzona kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  34. jaaaa zdecydowanie lepiej to wygląda, pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też uważam okapy za obrzydliwe siedlisko brudu wszelakiego :). Wspaniały pomysł wyszło przepięknie!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaraz skrobnę coś w sprawie poduszek do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...