Przedświąteczny czas :)

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności w tym wspaniałym miejscu :)
Omiatam pajęczynę i wracam do życia blogowego.
Ostatni czas spędzam w jakimś innym wymiarze. Dopadła mnie niemoc twórcza. Absolutnie nie chciało mi sie w ogóle pracować nad wzornictwem świątecznym. Czekałam cierpliwie na powrót mojej weny. Powolutku wraca, jestem spełniona :)
Poniższe zdjęcia były zrobione tylko w celach marketingowych, wiec proszę nie myślcie ze u mnie już wystrój świąteczny. Nie nie czekam z dekoracjami na pierwszy tydzień adwentu :)

Marokańska koniczyna obecnie ma swoje 5 minut. Jej popularność nie słabnie.
Postanowiłam wprowadzić ten wzorek w klimat świąteczny.
Zobaczcie co mi wyszło...


Powstala nowa wersja poszewki świątecznej dla fanek wzorku quaterfoil
Do kompletu zrobiłam wkładkę do mojej akrylowej tacy.Wspomniałam o niej  TUTAJ
Bezbarwna taca, jak sie wcześniej spodziewałam jest świetnym elementem dekoracyjnym.
W okresie świątecznym mam dla niej bojowe zadanie. 
A żeby wyglądała spójnie z pozostałymi dekoracjami. to przybrała odświętny look :) 



moj ceramiczny stołek przez ostatnie popołudnia pełni rolę lampionu. 
Wygląda super i bardzo oryginalnie :)


Zobaczcie na inne propozycje komletów typu poszewka /taca.
Wzorek i kolorystyka dowolna,






na tym kończę,szukam pomysłu na kolejne propozycje

do zobaczenia wkrótce :)


Lucy

21 komentarzy:

  1. Lucynko jak db że wena wróciła bo szalejesz:)))
    u mnie też jeszcze świąt nie widać ale czekam cierpliwie:) a stoliczek bajeczny:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na te komplety. Muszę sie zastanowić jak zamówić :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw czarno-biały powalił mnie na kolana. Przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwona poducha mnie powaliła :) świetny pomysł ze stołkiem w roli lampionu :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucy, taca absolutnie the BEST i jestem zachwycona tymi wkladkami :) odkryłam u Ciebie kulkowe lampki bo mam i ja :) cena mordercza ale warto zaszaleć :) i jeszcze komoda !!!! LOVE :)

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawienia:)) A stoliczek, stołek jako lampion powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja! Stoliczek niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie sygnał życia, już myślałam, że z Podbeskidzia wyfrunęłaś gdzieś na cieplejsze wody....
    Brakuje jeszcze lampy od stolarza i powiem, że wróciłaś weno do Lucy.
    Pozdrawiam,
    B. z B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bozenko lampa nadal stoi na tarasie.Chyba wezme sie za nia dopiero na wiosne :)

      Usuń
  9. Slicznie., nowoczesnie ale klimatycznie. super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeszukuję internet w poszukiwaniu ciekawych świątecznych stylizacji. Jak na razie to odkryciem dla mnie jest zapomniana gwiazda betlejemska. Tu znalazłam konkurs związany z nią i skierowany do blogerów: http://www.twojediy.pl/dekoracja-gwiazdy-betlejemskiej-akcja-blogi-rozkwitna-poinsecja/ Macie komuś się tu przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona poduszka na pierwszym zdjęciu cudna :) Właśnie taka by mi pasowała. Kaśka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój powrót oceniam na szóstkę z dużym plusem :) Gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe wzory, muszę o nich pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł, żeby stołek był lampą jest genialny! Na pewno cudnie to wygląda wieczorami, jak cienie są rzucane na ściany - gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten lampion to prawdziwy efekt WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozkoszne - mi się najbardziej podoba czarny zestaw. Mikołaju - słyszysz??? Może w przyszłym roku zdąży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your very good site….

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucy, ja uwielbiam błękit w połączeniu z bielą i jak dla mnie Wasza sypialnia jest idealna:) Nie jest zimna, tylko przytulna i ciekawa. Gratuluję metamorfozy, szczególnie dokonanej niewielkim nakładem finansowym:) Wyszło naprawdę super i widać, że siła tkwi w dodatkach.Twoje poduszki działają cuda, muszę zamówić kolejnych kilka sztuk u Ciebie:)A co do wcześniejszych wersji, to zmienia się moda, zmieniają się nasze gusta:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...