tara i balia w roli głównej


Jak juz wcześniej wspominałam jestem fascynatką ogrodów w stylu orientalnym. Jednakże mam w ogrodzie sporo elementów w stylu retro. Mam starą maselnicę, ocunkowany sagan oraz balie do prania. Jestem także właścicielką trzech leciwych tar-mam metalową, mam szklana oraz ceramiczną. Bardzo lubię je eksponować w towarzystwie moich kwiatów.


Moja ceramiczna tara w towarzystwie kwitnącej lawendy.
Balia w tym roku została obsadzona różnego rodzaju kwiatami jednorocznymi. Od razu zrobiło sie weselej w naszym przedogródku.

w starej maselnicy dziarsko rośnie czerwona werbena i zwisająca biała lobelia



W kwietniu posadziliśmy szczepiona na pniu różę. Oto jak wyglądała na początku swojej wegetacji.
Teraz jest obrzucona pąkami z których rozwijają się takie kwiaty.

1 komentarz:

  1. Jako miłośnik nowoczesnego designu, jestem pod wrażeniem kolekcji kompletów ogrodowych dostępnych na https://ogrodolandia.pl/komplety-ogrodowe. Ich proste linie i minimalistyczne formy są doskonałe do nowoczesnych przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...