wakacyjne motywy :-)

Skoro zaczęły się wakacje to trudno pominąć dekoracje związane z morzem i urlopem. Pewnie w każdym domu znajda się muszelki, piórka, kamienie i inne symbole letniego wypoczynku.
U nas gromadzone sa od lat-z każdych wakacji coś z nami przyjechało do domu. Najodpowiedniejszym miejscem poza sezonem na takie gadżety jest łazienka. Ale jak przychodzi lato chętnie je odkurzam i wynoszę w bardziej eksponowane miejsca.
To są pierwsze moje kompozycje weekendowe. W miarę upływu czasu będę pokazywała nowe.



Poniższy tryptyk z dekoracjami morskimi zakupiłam naprawdę wiele lat temu, kiedyś obrazki wisiały na ścianie ,ale potem zaległy w szafce i zostały zapomniane. A teraz lubię na nie spoglądać
Drewniane mewki to tez sztandarowa dekoracja mającą już przynajmniej 8 lat.

W ubiegłym roku uszyłam taki obrusik z żaglówkami

2 komentarze:

  1. Hej, poszukuję od baaaaardzo dawna mew na patyczkach jakie prezentujesz na swoim zdjęciu - nie wiesz gdzie tego typu mewki mogłabym dostać?? z góry bardzo dziękuję za informację asia_kuza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak ja kocham morskie klimaty. Piękne są Twoje kompozycje. Będąc kilka dni temu nad morzem rozglądałam się za fajnymi gadżetami ale głównie chińszczyzna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...