dzisiaj mija rok od pierwszego wpisu


Dokładnie rok temu postanowiłam założyć swojego bloga. Założyć nie było trudno,dopiero potem zaczęłam się zastanawiać -skąd ja wezmę pomysły na wpisy. Jakoś dałam rady :-). Uzbierało się kilka postów i zdjęć. Musze wspomnieć, ze osobą mocno mnie motywującą jest moja koleżanka z pracy. Codziennie mnie pyta- czy jest już coś nowego w moim blogu? Chociażby dla Niej warto coś pisać i robić nowe zdjęcia. Dzięki Bo Bo-poniższe kwiatuszki sa dla Ciebie.

Pozdrawiam również bardzo gorąco wszystkie osoby odwiedzające mojego bloga.

Sobie tez musiałam zrobić prezent z okazji I-szej rocznicy. Zakupiłam sobie do domu dwa nowe obrazy. Jak je zobaczyłam w sklepie to oba powaliły mnie na kolana ,dlatego postanowiłam zostac ich właścicielką.
Ten przypomina mi klimaty Prowansji czy Toskanii. Stolik i krzesełka na obrazie są w pięknym kolorze rozmytego turkusu. Mam już kilka dodatków w tymże kolorze, czekam tylko na mały remoncik w domu i dodatki ujrzą światło dzienne.
Oczywiście załączę zdjęcia :-)

Drugi obraz bardzo spodobał sie mojemu mężowi. Jest w pięknej pastelowej kolorystyce -jednym słowem zwiewność i delikatność bije od niego na odległość. Już mam przygotowane na niego miejsce, ale zawiśnie dopiero po wspomnianym remoncie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...