Lniane firaneczki na jesienne dni




Tak jak wspominałam wcześniej wzięło mnie na ozdoby lniane. Do kompletu brakowało mi jeszcze tylko firanek. Myślałam, rysowałam, mierzyłam aż wreszcie poleciałam do sklepu
i zakupiłam -szary len, biały len i bawełniana koronkę w kolorze lnu.
W pierwszej kolejności uszyłam krótkie firanki do wykuszu. Żeby je uszyć musiałam wziąć jeden dzień urlopu - szyłam od rana do samego wieczora :-).


Na tle szarego lnu przyszyłam serduszka, które wycięłam z bawełnianej serwetki.
Dół białej lnianej mgiełki obszyłam koroneczką.




Szycie czterech sztuk zasłon długich zajęło mi tez sporo czasu-mimo, ze nie były wcale udziwnione. Najwięcej pracy było przy troczkach :-). Ale jak już się uporałam z szyciem,wyprasowałam,powiesiłam i odetchnęłam z dumą w oczach. Efekt wyszedł świetny. Niestety zdjęcia nie oddają ich urody-jest za słabe światło i w ciągu dnia i wieczorem-nie potrafię oddać ich urody-po prostu musicie uwierzyć na słowo-hehehe.



Zasłony uszyłam z napisem CLV (c'est la vie). Było to pierwsze moje doświadczenie
z papierem transferowym. Zamierzony efekt został osiągnięty.

Szaro-bury kolor świetnie koresponduje z pomarańczem. Ze spaceru przytargałam trochę gałązek dzikiej róży-teraz służy jako ozdóbka pozatykana w rożne miejsca.




szyszka rzymska także została spowita gałązkami


Dziekuje wszystkim odwiedzającym za miłe komentarze i zapraszam ponownie.












31 komentarzy:

  1. NIE MOGĘ SIĘ NAPATRZEĆ....JUZ DAWNO MARZYŁY MI SIE PODOBNE CUDEŃKA...A TA WSTAWKA KORONKOWA:)))))))...A GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ TAKIE LOGO??? POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne firaneczki:)szczególnie te dlugie dwukolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł i super wykonanie. Myślę równie intensywnie o lnianych zasłonach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota polska jesień, u Ciebie piękna lniana jesień.
    CUDOWNOŚCI ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, nie musimy wierzyć na słowo, bo wszystko widać :)
    te długie są bajeczne
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie cuda, wyglądają prześlicznie, pewnie teraz jest jeszcze bardziej przytulnie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucy absolutnie fantastyczna robota! Ja jestem pod wrazeniem firan, obie wersje mi sie podobaja.
    Napis trsansferowy dodal niebywalego uroku tym dlugim, polaczenie lnow to strzal w dzisiatke.

    Widze tez ze jesien i u Ciebie sie rozpanoszyla, mile dekoracje, szyszka swietna.
    Pozdrawiam goraco
    ps:pieknie dziekuje za komenatarze u mnie, zwlaszcza ten odnosnie avatarka:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne!!! Cudne!!!
    Piekne zasłony :))))))))))))
    Nie pokazuj, nie pokazuj.........bo ochota na Twoje wytworki co raz większa:))))
    A Twoja taca na nóżkach śni mi ie po nocach:))))
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Zacznę od tego, że masz cudne zasłony!!! Strasznie podobają mi się też Twoje napisy, zwłaszcza na ogrodowych deseczkach ! Jak je robisz? zdradź proszę!!! Trochę poskakałam po Twoim blogu. Tak tu miło i swojsko!!! Zostanę tu na dłużej!!!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zasłony mi się marzą:) świetnie wszystko wygląda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Qrko-logo zrobiłam sama-zeskanowałam napis na poduszce a potem wydrukowałam w odbiciu lustrzanym na papierze transferowym.

    Atenko-wielkie dzięki za pochwały od samej mistrzyni igły :-)

    pozostałym kobitkom bardzo dziękuję za mile słowa i zapraszam na tworzenie podobnych-wzoru nie zastrzegłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladnie Ci wyszlo,ja nie mialabym odwagi porwac sie na tak duze przedsiewziecie.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne firaneczki i zaslony! Pomysl na serce z serwetki super! Sama mysle wlasnie nad zaslonami do nowego mieszkania, Twoje bardzo mi sie podobaja:-)
    siskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. LUCY..NIE MAM ZADNEGO PRODUKTU TEJ FIRMY....CZY MOGŁABYM DOSTAĆ NA MAILA OD CIEBIE TO LOGO:)? cbea1968@gmail.com i OCZYWIŚCIE ZROZUMIEM ,JEŚLI NIE:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie... Czy mogłabym sobie wybrać szablon FLOWER ? Moje namiary bubisa@wp.pl
    Wielkie dzięki!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich firanek, wyszły fantastycznie. Kiedy zobaczyłam to ażurowe serce to mnie normalnie zatkało z zachwytu. Ja też myslę intensywnie o firankach do pokoju ale u mnie to są maleństwa 60 x 70 i trudno coś na nich wykombinować - nie mówiąc o kompletnym braku czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszły - i efekt na oknach natychmiastowy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądają!!
    Przeczytałam bloga "od deski do deski". Będę częstym gościem:)
    Pozdrawiam,Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy efekt!Ciepło i przytulnie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zszokowana, ale tak pozytywnie i na maksa. Robisz przepiękne rzeczy. Coś pięknego. Jak tylko znajdę troche czasu wieczorem to wgłębię się dalej. czyta i ogląda się z wielką przyjemniością. Nie mogę się doczekać. Tymczasem życzę miłej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś szalenie zdolną osobą, twoje hand made zachwyca mnie zawsze i w każdej postaci- zasłonki i zazdrostki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lucy, doczytałam u siebie Twoją propozycję, ale nie znalazłam nigdzie mejla do Ciebie, więc skrobnij do mnie kilka słówek na kasia@zdrowie.walbrzych.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. pop prostu super ci to wyszło masz mega komplet zasłon jak z BM a zapewne za mniejszą kasę,super,naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite to mało powiedziane... przepiękne, szczególnie te serduszko ażurowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny masz ten swój domek!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam do tych wszystkich "achów" i "ochów":). Ślicznie Ci wyszły firanki. Cudne są te z serduszkami, a zasłonki z nadrukiem perfekcyjne! W takich wnętrzach zima nie straszna, co?:)
    Pozdrawiam ciepło z drugiej strony bulwarów:):)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak to możliwe, że dopiero teraz trafiłam do Ciebie?? Muszę to nadrobić!!! Zaraz się u Ciebie rozgoszczę:), jeśli nie masz nic na przeciw:)

    OdpowiedzUsuń
  28. firanki cudowne!!!! jeżeli pozwalasz spróbuję co nie co ściągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Firanki są wspaniałe, szczególnie te z serduszkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...