Sezon tarasowy otwarty :))

Oj jak mi sie marzy żeby wreszcie zasiąść na tarasie i spędzać tam coraz więcej czasu :)
Dopiero był jeden wieczór gdzie temperatura powietrza wieczorem miała 21st. Nie chciało się wchodzić do domu. Niestety wieczory są chłodne i wcale nie zachęcają do spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Mimo nie sprzyjającej aury biała stolarka drewniana została po zimie wymyta, powiesiłam firanki, zniosłam ze strychu meble i ukwieciłam. 






 Juz w poprzednim poście wspomniałam ze planuje w tym roku kolorystykę biało granatową podkreśloną co najwyżej czerwienią kwiatów.





 Trzymajcie sie cieplutko-da następnego :)
Przygotowałam znowu kilka "niusów"

Lucy


31 komentarzy:

  1. Jak bardzo zazdroszczę Ci strychu, to nie możesz sobie wyobrazić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny taras! Szkoda że nie udało mi się stworzyć takiego w moim domu ;) Ale nie ma tego złego. Gdyby był tak piękny jak Twój pewnie nie sprzedałabym domu :)

    Pozdrowienia Patti

    grey-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny taras, solidne meble, tu nie ma miejsca na niedoróbki:) profesjonalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Jaki ten twój taras jest piękny :))) Oj, usiadłabym tam sobie z kubeczkiem herbatki i fajną książką :) Mogłabym sie nawet kołdrą okryć, ale zimno by mnie stamtąd nie przegoniło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce do odpoczynku stworzyłaś. Teraz tylko pogoda potrzebna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tarasowanie na całego, ale fajnie ! Biel i niebieski, ślicznie !!!
    Jeszcze przyjdą ciepłe dni i wieczory, już niedługo. Nie moge się doczekać !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! !!może i ja kiedyś zamienię mój balkonie na TAKI taras? Eh super miejsce do odpoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! !!może i ja kiedyś zamienię mój balkonie na TAKI taras? Eh super miejsce do odpoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. wpadam patrze co się dziej oo lucynka znów szaleje :-)
    lucynko jak zawsze jestem pełan podziwu dla Twoich prac:-*
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko po prostu piękne :-)Jak zawsze zresztą :-) A skąd są takie śliczne skrzynki na kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynki są do nabycia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny taras i to w moich ulubionych kolorkach :D pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zakochana w twoim tarasie! mam nadzieję, że maj jednak pozwoli Ci czasem na nim wypocząć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny taras i kolorystyka, którą wybrałaś na ten sezon. U Ciebie już wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli kiedyś dane mi będzie mieć dom, to Twój taras będzie dla mnie inspiracją!! Jest przepiękny :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo klimatycznie. A kolory wybrane przez Ciebie idealne na letni wypoczyne

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Cudownie u Ciebie,,,! Marzenie! Ja nie mam nawet balkonu,,,idę płakać :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moim malutkim balkonie też króluje niebieski:)))tylko mój balkon to 1/100 Twojego tarasu:)))piękna poducha ta z granatowym napisem:)))i te zasłony-super:))też potrzebuję coś co by mnie odsłoniło od ostrych promieni,miałam białe ale niewiele dają,więc może odgapię od Ciebie te ciemne:))cudnie u Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie,jeszcze troszkę i mam nadzieję doczekamy się ciepła,dziś zimno u mnie,że brrrr,ale też już zagospodarowałam moje maleństwo,a co tam,że malutki ale dwie osoby na kawci się zmieszczą :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Mam pytanie, skąd się bierze te piękne białe skrzynki na zewnątrz na kwiaty? Te z kratką? Czy to jest drewno?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli mozesz napisz do mnie maila-wszystko ci opowiem :)


      Lucy

      Usuń
    2. Proszę podaj mi swojego maila, jakoś w tych blogach nie mogę się odnaleźć i znaleźć :)
      Dziękuję!

      Usuń
    3. ljgrab@interia.pl

      Usuń
  21. Na takim tarasie usiadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przybyłam, zobaczyłam i.....oszalałam:):):)Czuję smak kawy o poranku na Twoim cudnym tarasie!:) Przecudne miejsce i żródło inspiracji...!Zadaszenie.....to jest to!!!Jestem u Ciebie pierwszy raz i już wiem,że nie ostatni.Życzę Ci Lucy bajecznej pogody , bo resztę sama przepięknie zaczarowałaś.Pozdrawiam ze swojego , niezadaszonego.......:):):)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Warto zadbać o taras, zwłaszcza że posiłki na świeżym powietrzu smakują najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bosz... jak Ty masz tam pięknie...!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...