włoskie wakacje :)

Wiosna się rozkręca w tym roku bardzo powoli. Co nie znaczy ze nie robimy nic z naszymi balkonami i tarasami. Coraz częściej widać na blogach śliczne zdjęcia jak zagospodarowujecie ta przestrzeń. Pojawiają się nowe meble, donice z kwiatami, oraz tekstylia. Nie ukrywam ze uwielbiam ozdoby w stylu marynistycznym. Mam ich zgromadzonych bardzo dożo. Na bieżąco szyje co rusz to nowe wzory-pomysły się nie kończą :)
Ostatnio bardzo miła pani Ania poprosiła mnie o wykonanie poszewek na nowo pobudzony do życia taras. Poszewki klimatem miały przywodzić plaże włoskich wysp w których pani Ania jest zakochana od wielu lat.
Szybciutko ustaliłyśmy szczegóły co do napisów i kolorystyki.
 Poniżej zobaczcie na efekty naszej współpracy.



 


Uwielbiam połączenie granatu i bieli z nutka błękitu lub piaskowego. 
Nasz taras w tym roku będzie ubrany właśnie w takie barwy.

O tym bedzie w nastepnym poście :)

Lucy





30 komentarzy:

  1. Poduszki są przepięknie, Pani Ania pewnie jest zachwycona. Ja jestem :) I tez lubię takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zebys Aniu wiedziała, pani Ania zachwycona :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście takie połączenie kolorów od razu przywołuje skojarzenia z morzem i plażą. Piękne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Ania jest BARDZO zadowolona i serdecznie dziękuje za cudowne poszewki!!!

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie pani Aniu ze spełniłam pani oczekiwania -zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Świetne poduchy. Natychmiast kojarzą się z latem, plażą i luksusowym kurortem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym odpoczęła w takim kurorcie na Capri :)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam klimaty marynistyczne! Poduchy przepiękne! U Ciebie już taras na całego w działaniu, a u nas w altanie zeszła farba i wszystko trzeba od nowa malować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Izunia ze tez lubisz styl marine :). Co to mieliście za farbe ze nie wytrzymała jednej zimy?

      Usuń
  6. Jest pięknie!!!!U mnie romantyczne różowości ale chyba właśnie zrobię drugą wersję marynistyczną,a będę sobie zmieniać w zależności od nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh-ja tez mam dwie wersje, wiec działaj :)

      Usuń
  7. Śliczne są te poduszki :) W sam raz na letnie leniuchowanie na tarasie.
    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDNE!!!! Bardzo lubię takie morskie letnie klimaty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne poduchy. Ostatnio marzy mi się taki marynistyczny styl, ale mam jeden minusik. Taras całkiem nieosłonięty i zawsze muszę wszystko zbierać wieczorkiem do domu, a miejsca to u mnie jak na lekarstwo...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu do ubiegłego roku miałam ten sam problem. Odkad zadaszyliśmy problem znikł-teraz nawet w zimie mam na zewnątrz poduchy ubrane w futrzane poszewki :)

      Usuń
  10. Oj tak również kocham to połączenie kolorów! Poduszki prezentują się bardzo elegancko.
    Można się dowiedzieć jaką metodą robisz te białe nadruki? Ja póki co używam farb do tkanin ale nie wychodzą tak idealnie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu maluję farbami do tkanin, nakładam 2-3 warstwy- zależy od koloru podłoża :)

      Usuń
  11. Lucynko Twoje poduszki są PRZEPIĘKNE!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne! masz talent Lucy! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszki są świetne!Wyglądają jak ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle idealne! Nie pozostaje nic innego jak poduche pod pachę i na wakacje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne poduchy, nadały wspaniałego klimatu tarasowi. Pięknie to wszystko razem wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUda!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...