pokrowce na fotele

Od najmłodszych lat szyje na maszynie. Zmusiły mnie poniekąd do tego czasy w których sie wychowywałam. Nie nie było w sklepach. Zeby sie ładnie i w oryginalny sposób ubrać trzeba było mieć trochę fantazji, maszynę do szycia oraz dojście do materiałów. Z tym ostatnim nie było aż tak źle ,ponieważ wystarczyły prześcieradła, pieluchy, gaza i szyło się bardzo piękne kreacje :-)
Pierwszą poważną rzeczą którą stworzyłam na maszynie do szycia były własnoręcznie wykonane pokrowce na krzesła. Z okazji wiosny postanowiłam uszyć im jasne sukienki. Wzięłam nawet urlop z tej okazji i w ciągu 2 dni uszyłam 6 pokrowców. Złamałam przy tym 2 igły, ale po ubraniu pokrowców na krzesła aż siadłam z wrażenia. Totalnie zmienił się wygląd salonu. Tak mi się spodobał jasny kolor na fotelach ze postanowiłam totalnie zmienić kolorystykę w całym domu. To było moje pierwsze doświadczenie z kolorem białym. Od tamtego czasu kolor biały (ecru) pochłonął mnie na amen. Od tej pory kolor biały i jego pochodne zrobił się kolorem wiodącym. Jestem bardzo zadowolona z efektu

wersja wiosna /lato


wersja jesień /zima

3 komentarze:

  1. Oj jak zazdroszczę umiejętności szycia, ja dopiero wybralam sobie moja pierwsza maszyne na allegro i czekam na dostawe - mam nadzieje ze bede potrafila z niej korzystac i tworzyc takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te pokrowce też chciałabym takie uszyć ale nie mam pojęcia jak się do tego zabrać jak zmierzyć ile materiału może pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. pokrowce sa sliczne zarówno jedne jak i drugie gratuluje ale jak je uszyc

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...