Entomologiczne candy


Witam serdecznie
Słowo się rzekło, wiec ruszyłam do działania aby sprostać obietnicom.
Dla moich wspaniałych czytelników i 207 obserwatorów przygotowałam prezencik
w postaci własnoręcznie wykonanej:

-poszewki na poduszkę z motywem motyla,
-trzy zawieszki w kształcie motyla,
-serduszko z nadrukowanymi motylkami.
Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam do zabawy!!!

Wtajemniczeni wiedzą co robić a ci którzy nie wiedzą, niech uważnie czytają: Proszę, pozostawcie komentarz pod tym postem co będzie dla mnie znakiem, że chcecie wziąć udział w losowaniu a następnie wklejcie na swoim blogu miniaturkę pierwszego zdjęcia.
Dodaj mojego bloga do obserwowanych i gotowe.

Jeśli ktoś nie ma bloga niech zostawi swoje namiary w postaci adresu e-mail.

Losowanie odbędzie się w Walentynki (14 lutego)


Wracając do motylich motywów -w mojej kolekcji pojawił sie kolejny piękny motyl, którego dostałam w prezencie od Kasi z bloga Dobre Projekty -dziękuję pięknie Kasiu. Zrobiłaś mi wielka radośc tym obrazkiem. Na razie stoi sobie na stoliczku jeszcze wśród ozdób świątecznych, lecz lada dzień zawiśnie w godniejszym miejscu :-)

Oczywiście odnośnie zadanego pytania w poprzednim poście nadal można się wypowiadać :-)

220 komentarzy:

  1. Pierwsza ! Zapisuję się i nie mogę doczekać się losowania - candy cu-do-wne :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą moją miłością do motyli ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się :)
    z tymi motylkami to tak wiosną zapachniało :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenką zapachniało, oczywiście się zapisuję...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cukieraski!!! Ja właśnie przygotowuję pewien motyli projekt w moim domku - niedługo pokażę, a taki zestawik od Ciebie bardzo by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. podusia piękna :) choć motyle w domu sprzyjają romansom..., więc nie wiem czy grać czy nie ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Załapałam się na pierwszą dziesiątkę, już widzę ten ogonek za mną :) Fajne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam tu przypadkiem zwabiona przez motyle;)Jeżeli pozwolisz rozgoszczę się na dłużej, bo pięknie u Ciebie.
    Bardzo kuszące cukieraski przygotowałaś. Staję w kolejce i niecierpliwie czekam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicze te rzeczy u Ciebie do wygrania! Zazdroszczę przezentu.
    Pozdrawiam i zapisuję się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rzeczy :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna blisko,motylki nadlecialy:) cudenka!

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNOSCI..ZWŁASZCZA PODUSIA:)))JESTEM ZA:))
    ps.czy jest jakas szansa,abys zrezygnowała z weryfikacji obrazkowej:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też grzecznie stają w kolejce :) i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie prezenty! Już nie mogę doczekać się losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie się zapiszę na taki WIOSENNY akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. poducha i zawieszki śliczne! chętnie przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje i na candy się zapisuję. Superaśne te motylki
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może mi motyl poszczęści... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Może motylki i do mnie przylecą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, ze stanę! Kocham poduchy, a z motylem jeszcze bardziej:DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Po takie motylki staję oczywiście w kolejce:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. latające candy - fajne na przywołanie wiosny :)
    ustawiam się więc w kolejce
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez ja też..prosze przyfruwajcie:-)Gosiaczek
    xgosikx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny!Kocham motyle w każdej postaci, nawet czarno-białe:) Ustawiam się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się po te piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cuda cuda ja też bardzo chce :D

    OdpowiedzUsuń
  27. No to ja też spróbuję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  28. hm te motylki pokazywałaś i tak strasznie mi się podobały :) marzeniem byłoby wygrać taką poszewkę :) oczywiście staję w kolejce po szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja poproszę motylka :)))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow.
    Ale cudnie !
    Pięknie to wymyśliłaś i uszyłaś.
    Bardzo oryginalny pomysł.
    Marzeniem moim byłoby wygrać te cudowności.
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ cudne... uwielbiam taki klimat :) Ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wysłałam w kosmos swoje pragnienie i motyle już rozpostarły u mnie skrzydła. Będą doskonale pasowały do świeczusi, która dostałam na urodziny od córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie no,ja po prostu muszę wygrać to Candy,zwłaszcza ,że jeszcze nic nie wygrałam od blogowych koleżanek;)prezenty które przygotowałaś są tak piękne,że aż zapiera dech w piersiach,są prześliczne i już oczami wyobrażni widzę poduchę w swoim mieszkaniu,a że o serduchach nie wspomnę;)
    Motyw zwiastujący wiosnę doskonale odzwierciedla stan mojego umysłu czyt:czekanie....
    Niecierpliwie czekam do losowanie a w ten dzień moje dłonie będą zaciśnięte w pięść do czerwoności w oczekiwaniu na wynik;)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak się wpiszę drugi raz to mam większą szansę

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się na losowanie, może los się do mnie uśmiechnie :-) Magda (magda.wojtyna@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham motyle:)To candy normalnie dla mnie;D Zapraszam też na rozdawajkę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli można to też ustawiam się w kolejce, regularnie czytam Twój blog :) justynaw8@gmail.com
      Mam pytanko, jak robisz te nadruki, ja próbowałam ale wychodzą mi bardzo jasne, a Twoje są cudne, takie wyrażne. Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)) Pozdrawiam...

      Usuń
  38. Piękne transfery! Nie sposób przejść obojętnie, zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Raz się nie udało, to może tym razem. Komplecik jest piękny, więc się zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie wspaniałe cukiereczki!!! Ustawiam się zatem w tej długiej kolejce... szybciutko, bo mam wielką ochotę na te motyle.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam i serducha i motyle(spójrz na tło mojego bloga).Cukierasy w sam raz dla mnie,więc liczę na szczęście.

    Bardzo chciałam wpisać komentarz pod postem o sowach,ale blooger do dziś mi to uniemożliwiał.Piszę więc ogólnie wszystko mi się u Ciebie podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wpisuje sie po piekne motyle.Wspaniale :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. tak dawno się nie bawiłam więc się zapisuję, może się uda, niebawem moje urodzinki hihihi, pozdrawia, ewa

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję wygranej, z chęcią wezmę udział w twojej zabawie:)
    już od dawna obserwuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Może przyfruną do mnie ;)
    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Też tu się zapiszę bo motylki bardzo lubię....bardzo ładny blog,pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście że sie ustawiam w ogonku.Szanse moje marne,ale próbować trzeba,bo gra warta świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne te Twoje podusie moze tym razem szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Słodkości !!!!!!!!!!! Ustawiam się w kolejce - kocham motyle :) Zapraszam na moje Candy ogrodnicze http://ogrodymarkiewicz.blogspot.com/2012/01/urodzinowe-candy.html#links

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam motyle... są cudne tak jak Twoje Candy :) Z miłą chęcia się na nie zapiszę :) Banerek na moim blogu juz jest - pozdrawiam http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudny ten motyw motyli na pięknej podusi i na zawieszkach, zresztą , jak zwykle piękne cukierasy:-)
    Jak Ty to robisz ,że te nadruki są takie wyraziste i mocno czarne? Dla mnie to czarna.... ale magia, ta technika;-)
    Dlateg0 ustawiam się do kolejki i pozdrawiam serdecznie
    Grażyna
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. o matuchno, jakie cuda !
    ,,cukierasy,, bajeczne - nie sposób im się oprzeć !
    ach motyle, motyle ... pozostańcie choć chwilę ...
    W kolejce zatem się grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się na te cudowności:) Pięknie by wyglądała taka dekoracja z moimi ażurowymi motylkami w sypialni. Ach pomarzyć nie grzech ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie zajrzałam pierwszy raz na twojego bloga i już mi się podoba więc zagłębiam się dalej, a przy okazji mam chrapkę na twoje candy. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczne te motylki , marzą mi się takie do salonu ... ah

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne motyle!!! Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie wiem, czy podziękuję Ci za zaproszenie, bo zamiast tworzyć prezent wymiankowy, to siedzę i przeglądam Twojego bloga! ;D A na serio - jesteś niezwykle zdolną kobietą, pięknie aranżujesz swoje otoczenie i robisz śliczne zdjęcia. Myślę, że zagoszczę tu na dłużej i nie jeden raz skorzystam z Twoich inspiracji, a przy okazji zanudzę Cię pytaniami, bo mam ich parę ;)
    No i oczywiście zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawieszki motylki mnie urzekły więc się zapisze do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne motyle więc oczywiście się zapisuję no i zapraszam na candy u mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Ach, posiąść takiego motylka byłoby miło, piszę się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Z chęcią dołączam do grona obserwujących i będę dalej podziwiać Twoje zdjęcia..staję w kolejce:) pozdrawiam anielsko!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale piękności :) chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jako wielbicielka motyli ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy a obserwuję już od dawna ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepięknie:))koniecznie muszę się zapisać:))i liczę na szczęście!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Fantastyczne prezenty przygotowałaś - podejrzewam że każdy gryzie paznokcie z nerwów by je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  68. OOOOO motyla noga!!! chciałabym takie mieć :))) Grzecznie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudeńka! Ja też grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Obserwuję jako: xkeylimex
    Mój mail: kaylime@onet.pl
    Info na blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Aaaaa Jaka świeetna poduszka! Zgłaszam się! 31karolina.z@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :) Piękne:)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. cichutko przycupnę w kolejeczce
    ciepło pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny blog! A na motyle...jestem po prostu skazana....poważnie.
    Biegnę podziwiać dalej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też się dopiszę do kolejki :) Do tej pory tylko cichutko podczytywałam... :)
    Pozdrawiam
    Magda
    magdzikkk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. z ogromną przyjemnością podglądam ten piękny blog i z chęcią przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Motylki cudne. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Nie mam bloga. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. no to ja też chętnie zaczaję się na te motyle:-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękne prezenty, więc ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja również ustawię się w kolejce , przygotowałaś naprawdę piękne prezenty :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale śliczności, staję w kolejce może los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. też bym chciała podziergać ztej włóczki JADZIA kojani@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadzia. Cierpliwie czekam w kolejce, może usmiechnie sie do mnie szczęście jadwiko@gmail.com

      Usuń
  82. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. :) Trzymam kciuki za siebie...i innych;) Piękne rzeczy, które chętnie przygarnę:)Pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. u mnie tylko motyle krzyzykowe w domu
    jako że u lesników ich wiele
    ale twoje zaparły mi dech w piersi
    wiec również ustawiam sie w kolejce
    pozdrawiam
    annarozmyslowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Очень красиво и нежно!!! Записываюсь. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Hej:)
    Wprawdzie jestem tutaj po raz pierwszy ale już zapisuję się i zostaję na dłużej. Info za chwilę u mnie na blogu .
    Lecę pooglądać resztę Twoich prac.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudne to motylkowe cukiereczki, zapisuję się z przyjemnością. Będę tu częstym gościem. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  88. Cuda, cudeńka, zapisuję się i ja i zostaję na dłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie pokuszę się o takie motyle:) Obserwuję, bo tworzysz też piękne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  90. Lubię motyle i te mi się bardzo podobają,może szczęście w losowaniu mi dopisze?

    OdpowiedzUsuń
  91. Sliczne motylki - może przylecą do mnie..??
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczne, uwielbiam i poduszki i motylki a to połączenie jest piękne :)

    Pozdrawiam,
    irbisek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. cudowności, zgłaszam się z radością :)

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja, i ja już jestem! :D
    Pozdrawiam motylki :D

    mrs-pereira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowne !!! Ustawiam się w kolejce ;)))

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękne motyle! Z przyjemnością i nadzieją na wygraną zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zachwycający motyl ,i ja staje w kolejce w pogoni za nim.

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne motyle, może do mnie przyfruną. :)
    Banerek wstawiony, zapraszam na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  99. ja też bym chciała takie cuda...

    serduszka powiadasz? :)

    zapraszam na Candy Walentynkowe do mnie:

    http://missprecision.blogspot.com/2012/01/candy-walentynkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  100. To juz taki wiosenno-letni akcent.
    A mi się bardzo juz chce WIOSNY!!!
    Zapisuje się i pozdrawiam.Magda.

    OdpowiedzUsuń
  101. Ależ cudowności! Oczywiście staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Motylki sa takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  104. dopisuję się do długaśnej listy, jest po co stać w tej kolejce:)
    pozdrawiam:) Lili

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  106. witam
    piękne te Twoje motyle
    z chęcią udekorowałabym nimi moją sypialnię :)

    pozdrawiam
    joanna

    amistad3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja również się zapisuję :) Pozdrawiam

    Ola

    damar84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Witam, ja również macham ręką, podskakuje i się zgłaszam! :)
    Małgosia ze slowemlukrowane.blogspot.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  109. o matko kochana ..ja chcę to mieć ;]]]]
    cudne ..jak wszystkie Twoje prace ,jestem pod wielkim wrazeniem Twoijej Twórczosci ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękne motyle stanowiące zapowiedź wiosny... może przylecą do mnie... :)ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja jeszcze też się dopisuję, jeśli można, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Mam bzika na punkcie serc i motyli, więc tym radośniej wpisuję się na listę chętnych:)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  113. Mam 124 numerek, dluga kolejka przezde mna, ale ustawiam sie w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Lubię motyle, a te są tak śliczne jak prawdziwe, lub nawet ładniejsze. Z chęcią dopisuję się na koniec kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Oj, oj, oj - ja tak lubię motyle!!! Ach mieć je na własność, a nie tylko na obrazku:)

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja się dołączam do zabawy:) przy okazji zapraszam na candy do siebie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Motyle na zimę rozgrzewają mnie jak ciepła herbata! Zapisuję się z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń
  118. motyle, motyle, motyle mam w głowie...i na poduszce by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  119. motyle... jedna z moich pasji :) nie mam szczęścia w tego typu zabawach, ale i tak spróbuję :)) pozdrawiam cieplutko i... podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  120. Uwielbiam motyle więc spróbuje je złapać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  121. o jejku ale u Ciebie na blogu milo i fajnie :) pomimo trafienia przez candy zostane na dluzej :) a motyle z candy chetnie bym wygrala :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Motylem jestem,
    na na na na, motylem jestem.
    Pofrunę, gdzie nie byłam jeszcze.
    Zatrzymaj, bo nie wrócę więcej...
    Piękna piosenka, piękny blog i te wszystkie milutkie przedmioty, pozdrawiam :)

    eliza.k.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. cudowne podusie aż się je chce mieć na swojej sofie i przytulić więc staję w kolejce.
    Twój blog jest pełen takich cukiereczków , wchodzę często i podziwiam. pozdrawiam gorąco!
    MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. piekny motylkowy motyw:) chętnie je złapię i umieszczę u siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękne...piszę się:)

    Pozdrawiam-Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. ...ale Ty piękne rzeczy tworzysz...z miłą chęcią ustawię się w kolejce po te bajeczne motyle...

    OdpowiedzUsuń
  127. Sama próbuje zabawy z zawieszkami, ale jak patrzę na Twoje prace to widzę, że jeszcze duzo musze się uczyć, na poduchy jeszcze nie mam odwagi, a taki prezent sprawiłby mi ogrąmną radość:) nie posiadam bloga:( Asia - nel@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. A na razie fruwają motyle :)
    Tyle tego, tamtego też tyle
    A na razie wierzę w baśnie
    I jaśniej i jaśniej... będzie gdy zechcą zamieszkać w moim domku:)

    OdpowiedzUsuń
  129. Kolejka dłuuuga, ale i ja sie ustawię :)

    Pozdrawiam

    http://qualitystudio2011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. i ja się zapisuje! Piękne!! mika.mika@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Przepiękne motylki, a ja tak łaknę słońca, ciepła i namiastki lata. Stoje grzecznie w kolejce.
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  132. wspaniale motyle, ustawiam sie w kolejeczce i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Cześć, jestem pod wrażeniem:)
    Podglądam czasem z ukrycia,:) pozdrowienia od Manufaktury broszki:)

    OdpowiedzUsuń
  134. Pokornie staję na szarym końcu :) Motyle są piękne, podobnie zresztą jak cały blog, ja zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i sztuką przez bardzo małe "s" w moim wypadku i jeszcze duuuuzo się muszę nauczyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. Piękne motyle - z chęcią weszłabym w ich posiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Wow - cudowne :). Z chęcią przygarnęłabym takie śliczności. Gosia (gosiap122@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  137. Byłam pewna, że jestem tu już zapisana, ale wygląda że nie. Czyli wskakuję:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  139. ustawiam się w kolejce bo candy jest wspaniałe, ale przy takim zainteresowaniu bo zostać szczęściarzem jest porywnawalne z szóstką w toto-lotku:) ale warto sporóbować bo takie serca i poducha to ozdoba każdego wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  140. i ja bym chętnie przytuliła takiego motylka...:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Jak nie wygram, to sama zrobię taką poduszkę, choćby nie wiem co! :p Mają "To Coś".

    OdpowiedzUsuń
  142. Twoje motyle żyją wiecznie;-)
    Może u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  143. Oj długa kolejka długa :) Ale o takie wspaniałości warto się ustawić :) Więc staję i ja! Jestem nowicjuszką w blogowaniu, ale podglądam od dawna :) Pozdrawiam ciepluteńko! no i zapraszam do siebie- bo widzę,że tak można :) bagraga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Przepiękne motywy ,takie czarno białe cudeńka:)Wszystkie prace mają to coś, są wyjątkowe :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  145. Wspaniały zestaw :)również ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  146. o ja również marzę o tej poduszce. ustawiam sie gdzieś na szarym końcu kolejki.
    polazyndul@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Też jestem chętna na te śliczności ...

    OdpowiedzUsuń
  148. Piękne te poduchy.
    Ustawiam się zatem w kolejce
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  149. Przesliczne:), staje w kolejce:)
    mariolka2004@gmail.com
    Pozdrawiam monika

    OdpowiedzUsuń
  150. Jak cudnie się składa, mój nick to własnie nazwa łacińska motyla:)Więc muszę się ustawic w kolejce:)
    zzielonegokufra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. śliczne motylki :) staje do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Che bel cuscino...e che belle farfalle..posso partecipare a queste meraviglie??
    Mi piacerebbe tantissimo..spero sia possibile.
    Romy
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1376352802

    OdpowiedzUsuń
  153. ja już wyobrażam sobie, że wygrywam!!! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  154. "Lepiej późno niż później" -parafrazując klasyka:))- zapisuję się na to piękne candy
    Pozdrwaiam cieplutko i zapraszam do mnie na konkurs zodiakalny
    M.

    OdpowiedzUsuń
  155. Jakim cudem, ja się jeszcze nie zapisałam na Twoje cudne candy???? Zapisuję się natychmiast!!!

    OdpowiedzUsuń
  156. Długo drogu tu na koniec kolejki :) Ale nie ma się co dziwić, bo podusia piękna. Zapisuję się oczywiście i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. Dużo chętnych widzę, jednakże wcale mnie to nie dziwi :)
    Również się zapisuję :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Super candy, mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  160. akurat w walentynki wygrac takiw cuda twoj blog to jeden z moich ulubionych pozdrawiam marta
    pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. obserwuję... zaglądam... lubię... i chętnie przygarnę cukieraski...
    info w pasku bocznym umieściłam :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  162. Ależ podusia! W sam raz na przywołanie wiosny!
    Może motylek przyfrunie na moją kanapę?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Jak ja się cieszę, że tu trafiłam....nie tylko z okazji candy. Pięknie tu u Ciebie, oglądam bloga i się nadziwić nie mogę....zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  164. Dołączam do grona obserwatorów i jednocześnie zapisuję się do wspaniałego candy ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Duża kolejka. Ale może się uda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  166. Chętnych ogrom, ale co tam, próbuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  167. Cudowne candy! Z przyjemnościa ustawiam się w kolejce i dołączam do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  168. Marze o takiej poszewce. Moze sie uda?

    OdpowiedzUsuń
  169. Na szarym koniuszku, ale też się dopisuję i zapraszam na moje candy :)) Jestem pierwszy raz u ciebie i obejrzałam sobie co nieco wstecz, wszystko mi się podoba, więc z przyjemnością zostanę i będę zaglądać. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  170. Dołączam do obserwujących ale nie tylko z powodu Candy, po prostu chętnie zostanę tutaj na dłużej ;)Pięknie tutaj.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Jestem zachwycona:) Kami825@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Ja też się dopiszę na te piękne motyle. Aż poczułam wiosnę za rogiem :)
    Baner na moim blogu:
    http://pudelkoemi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Your work looks great! I want to parcipate if possible, thank you!

    OdpowiedzUsuń
  174. oj i jeszcze ja ja...zapisuje się ochoczo-piękna podusia :) a i serduszka urocze :)pozdrawiam!
    info u mnie na bocznym pasku
    createdbyagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. cuda rozdajesz!! staje w tej długaśnej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  176. Baaardzo bym chciała wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Alez kolejka, a ja jeszcze zdazylam, poniewaz przez ostatnie trzy dni nie udalo mi sie zapisac informacjo o Twoim Candy (Internet pewnie tez zamarznal ;) Taka nagrode tez bym chetnie wygrala :)

    OdpowiedzUsuń
  178. To ja jestem następna w kolejce :)
    E-mail: an.peter0319@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Peter

    OdpowiedzUsuń
  179. Piękna poducha ... więc ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  180. ale motylarnia. piękna. wprowadza taki już prawie letni klimat. dopisuję się do zabawy i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  181. Stanie w kolejkach mam w małym palcu, były czasy, kiedy, aby upolować cokolwiek stało się kolejce nawet w nocy. Staję tu więc na szarym końcu, bo poducha jest tego warta:)

    OdpowiedzUsuń
  182. Piękna poducha! Ja też się przyłączam :)
    ewavewa@gmail.com Pozdrawiam! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  183. Zgłaszam się, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Ja również grzecznie ustawiam się w kolejkę :)
    Może 200 będzie szczęśliwa?
    martabudzinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Takie poduszki mnie zawsze inspirują .... niestety nie mam maszyny do szycia , więc poczekam na wygraną :))

    OdpowiedzUsuń
  186. Ale cudo! Wpisuję się ;)

    OdpowiedzUsuń
  187. Oh jak ja bym chciała to wygrać!! Cudne!!
    Info w pasku bocznym http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  188. Śliczności i w ogóle pod wrażeniem Twojego talentu jestem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...