Sowomania

Minęło już kilka dni nowego roku a ja się tak bardzo rozleniwiłam.
Czas wrócić do rzeczywistości.
Czy odnosicie podobne wrażenie jak ja, ze motyw sowy ostatnio jest wszechobecny.
Można go wyłowić w biżuterii, w elementach wystroju wnętrz
Sowy zawsze uważane były za ptaki niezwyczajne, którym przypisuje się od wieków znaczenie magiczne i tajemnicze. Stąd ich obecność w podaniach, bajkach, opowieściach, rysunkach, obrazach itp.
Jako ptak mądrości sowa jest też wyobrażeniem nauki, nocnych studiów,
jasnowidzenia i proroctwa





Sowy należą do monogamistów, kiedy połączą się w parę, zostają razem przez całe życie, nie dopuszczając się zdrady. Sowa szuka nowego towarzysza dopiero po śmierci swojego partnera.




puzzle...

Poduchy są świetne, może tez się pokuszę i jakąś uszyję :-)
Jak wykonać podobne poduchy znajdziecie tutaj



Ostatnio znalazłam na AL taki fajny materiał z serii Tnij i Szyj.
Świetny pomysł i prosty do wykonania

To propozycja dla dziewczyn, którym szydełkowanie nie jest obce.

Torebka w kształcie sowy rozbroiła mnie absolutnie :-)


Prawda ze to urocza ptaszyna :-)

miłego dzionka życzę

23 komentarze:

  1. A MNIE ZAWSZE PRZERAŻAŁA ICH UMIEJĘTNOŚC MRUGANIA...JEDNYM OKIEM:))))...NO TEJ WIERNOŚĆI TO CZŁOWIEKI MOGŁYBY SIE OD NICH UCZYĆ:)))..TE PODUSIE SĄ SŁODKIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE KOLEKCJA SÓWEK;-) SLICZNE TE PODUSZECZKI. ZRESZTA NIE TYLKO ONE .NIESAMOWITE SA TE BŁEKITNO-SELEDYNOWE SÓWKI. A WIERNOŚC RZECZYWIŚCIE DO POZAZDROSZCZENIA;-))))))POZDRAWIAM SERDECZNIE I CZEKAM AZ POKAŻESZ SWOJA PODUSIĘ Z SOWĄ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sowi post :) Super! Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ten post,rowniez jestem fanka sowek:)i rowniez torebka i wogole to zdjecie rozbroilo mnie na maxa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie udało mi się... Próbowałam przekręcić kark i życzyć spokojnego popołudnia. No cóż z głową w pionie życzę: spokojnego popołudnia ;-)
    A poduszeczki z sową już oczekuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazywasz sowę ptaszyną? Hmm... chociaż właśnie mi się przypomniało, że taka np. sóweczka jest bardzo mała - mniejsza od szpaka (właśnie sprawdziłam w atlasie ptaków), a niektóre inne gatunki są mniej więcej wielkości gołębia; więc jednak masz rację!
    Pokazałaś wspaniałą kolekcję sów!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie uszyj własną wersję sowich poduszek, na pewno będą piękne. Ja już czekam:) Poduchy z rogaczami były u Ciebie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Qrko-nawet nie wiedziałam ze sowy maja umiejętność mrugania jednym okiem. Wiem natomiast, ze ich oko jest wielkości oka ludzkiego i ze posiadają
    3 powieki :-)
    Maciejka -oj nie kuś losu bo jeszcze uszyje a bronie sie przed ty bardzo :-)
    moemagda-ja tez cieplutko pozdrawiam
    ABily- jest świetne zgadza sie ,nie wpadłabym na to zeby sobie kupić sowia torebusie :-)
    BOBo- kolejna która kusi mnie do tworzenia ;-0
    Ninka -może Cie natknęłam do stworzenia jakiejś sówki-może wyrzeźbisz w mydle?
    Bella -milo ze pamiętasz moje poduszki z rogaczami. Zdradzę Ci ze tworze nowa kolekcje z łatającymi zwierzakami ,ale nie sa to sowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale sowie inspiracje, ja tak rozgladam sie po domu i nic nie ma niczego z motywem sowy.
    Serdecznie Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Atenko-myślę ze to kwestia czasu i za kilka dni będziemy podziwiać wymuskane twoimi rączkami sowie towarzystwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ptaszyna jest przepiękna i bardzo modna ostatnio! Pięknie dobrałaś zdjęcia!! Pozdrawiam serdecznie, Nadia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis, a poduchy sówki są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam znajomą, która sowami jest zafascynowana i zbiera wszystko w tym temacie:) spodobałby jej się Twój wpis:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Lucy, sówkomanię zauważyłam już jesienią. Gdziekolwiek bym nie spojrzała - SÓWKI. Motyw sówki jako nadruk na poduszkach, sówki-świeczniki, sówki skarbonki... :)

    Sówka z Twojego ostatniego zdjęcia robi rewelacyjne sztuki :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te sówki! Sama nie mogłam się powstrzymać i zakupiłam wisior. Planuję też poduchę do Stasiowego pokuju, tylko narazie czasu brak, ale idą ferie :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zaprojektowałam sowie naklejki, sowy są świetne. Tu podoba mi się torebka w połączeniu z zakolanówkami, serwetka i wszystkie poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne sówki ^^ pierwsze zdjęci i sowia torebka kompletnie mnie powaliły ^^. W ogóle uwielbiam sowy, chociaż czasem mam już dość tej mody jaka się na nie zrobiła. Strach otworzyć lodówkę... :P.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda sowy są teraz wszechobecne. Ja nawet kiedyś sowę z kamienia sprezentowałam mojemu mężowi bo jest naukowcem i zdobi jego gabinet w pracy. Ale ostatnio przeczytałam że jest zwiastunem śmierci - szczególnie jak się śni więc na pewno nie będę się nią otaczała, ani w ubiorze ani w domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgadzam sie, wiec mój maly szkrab ma nowa niebieska poduszke z sowami, co prawda nie mojego wykonania, ale siedzace na gałezi ma w swoim gniazdku :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba lubisz sowy.. są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  21. Na fali popularności sów: chcę tylko dopisać się do listy fanek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sówki są jak najbardziej sympatycznym motywem :) Fajny kolaż zrobiłaś, torebka też mnie rozbroiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...