no i powstala sowia poducha

A już myślałam, ze jestem twarda, ze się oprę , ze się nie poddam urokowi tego ptaka. No niestety uległam a pomogły mi dodatkowo Wasze komentarze z poprzedniego posta.
Wygrzebałam z domowego materiałowego magazynku czarna poszewkę i ozdobiłam ją wizerunkiem sowy. No i jestem posiadaczka modnego motywu.

Za ciosem poszły jeszcze inne biało czarne dekoracje, które powoli wypierają świąteczną czerwień. Szkoda mi sie teraz pozbywać tych świątecznych motywów -jak spadł śnieg to zrobiło sie z nimi tak sympatycznie.





Ostatnio lekarz przepisał mi tak fotelik bujany. Nie wiem jak to będzie z refundacja recepty :-))
Ja będzie pełna odpłata to wyjdzie dość kosztownie. Ale zawładnął moje serce w całości.
Jest dostępny w 3 wersjach kolorystycznych (czarny, czerwony ,biały).
Jeszcze się waham jaki kolorek wybrać.
Jeśli macie jakieś sugestie do piszcie, wszystko skrzętnie przeanalizuję.
tym czasem życzę miłego nadchodzącego tygodnia.
Ach zapomniałabym -mam juz 200 obserwatorów w związku z tym muszę przygotować dla moich stałych i nowych czytelników jakieś candy :-)).

27 komentarzy:

  1. Tobie lekarz przepisuje fotel, a mi wczasy w tropikach, bo to dobre na gardło :D Refundacji brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. sowa prezentuje sie bosko w czerni!Zdecydowanie to jej kolor;)

    Pozdrawiam ze slonecznej stolicy Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucy, poducha świetna!
    Ja zastanawiałabym się pomiędzy kolorem czarnym i białym tego fotela :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim Candy.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne dekoracje, a podusia z sową - the best:)
    no taki fotelik to też by mi się przydał - najlepiej w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poducha super! Ja bym zdecydowała się na czarny fotel- baaardzo charakterny i pokreśliłby piękne przedmioty w Twoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna poducha ,szkoda ,że nie umiem stworzyć takich pieknych rzeczy:(

    fotel chyba wybrałabym czarny...ten kolor biały jest ,że tak powiem oklepany...

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi czarnymi elementami wnętrze wygląda ciekawie. Bujak fajny, ale myślę, że biały będzie się brudził np. od dżinsów, a to ciężko zmyć lub nie można w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna sówka....widze ,że i ty lubisz bawić sie koronka...ze świeczką tworza piękny duet:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne poduchy i cała reszta też, a najbardziej zauroczyły mnie świeczki.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusia swietna, i podoba mi sie to ze obszylas fajna lamowka obrazek sowy:))
    Ja fotelik chyba wybralabym bialy.
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. sowa jest urocza, poduszeczka - piękna :)

    A fotelik ?

    Biały lub czarny... z naciskiem na biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poducha fantastyczna, pozostałe dekoracje równie świetne...fotel czarny lub biały...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna poduszka i świetne dekoracje :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduchy cudne, jak zresztą wszystkie w Twoim wykonaniu, a fotelik bujany no cóż dobry na stymulację przedsionka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. poducha cudna:)) ja mam fotel bujany w wieku 35 lat:)) staruszek wybujał już co najmniej 6 dzieci:) teraz zaczytuje się w nim i bujam w obłokach:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sowa na poduszcze SUPER, że tak powiem WOW!!
    A bujak czarny z piękną poduchą, owinąć się kocykiem i igiełka do rączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancko się u Ciebie zrobiło. Po swojskich kratkach, duża odmiana, ale równie pięknie i ze smakiem jak w poprzedniej odsłonie.
    Gratuluję 200-tki i pozdrawiam, zasypana śniegiem po uszy:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę że ogarnęła Cię sowio mania :) Poducha prezentuje się bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  19. no widze ,ze nie trzeba było długo czekać na Twoja podusię;-))))PIĘKNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajna ta sowia poducha!:) cudnie masz u siebie:) i te biało czarne ozdoby wprowadzają ciekawy klimat:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie Ci wyszło i super zmieniłaś klimat swojego mieszkanka ze świątecznego na taki bardzo odważny i nowoczesny - zazdroszczę Ci umiejętności aranżowania z taką lekkością przestrzeni wokół siebie - no i oczywiście gratuluję 200 obserwatorów - choć się temu nic a nic nie dziwię bo Twój blog jest ciekawy i inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  22. sowa jest obłędna :) poważnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ! ,sowa niesamowita! ale klimat mają te poduchy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...