wakacji nadszedł czas, marine w natarciu :-)

Najdłuższy dzień w roku już za nami, teraz juz tylko wypatrywać jesieni, 
hehe-to taki mały żarcik :-)

Ludzie kochani to właśnie teraz przed nami najwspanialsze chwile, urlopy, wyjazdy, poznawanie nowych miejsc i ludzi. Lato trwaj!!!

Stworzyłam kilka fajnych poszewek z motywami związanymi z latem i wakacjami :-)

Granat z bielą to idealne połączenie na letnie kreacje. W głowie się kotłuje od pomysłów, czasu na wykonanie stanowczo za mało, ale i tak brnę do przodu :-)








Motywy marynarskie sa na tyle fajne ze można je zestawiać w rożne konstelacje i zawsze ze sobą współgrają :)




 Poniższe zdjęcie to zajawka tego co będzie w następnym wpisie.


 Powiem jedno - daszek już jest :)). Atmosfera się buduje :-)


do zobaczenia niebawem :-))
pozdrowionka ślę dla Wszystkich

Lucy

57 komentarzy:

  1. Świetne te poszewki! Cudny klimat:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaa jak u Ciebie pięknie! Ten tearas z zadaszeniem wygląda po prostu cudownie!!! Poduszki i wszystko jak zwykle piękne!!! Zakochałam się w bojach ;) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak wspaniale morsko, że ma się wrażenie, że za zieloną ścianą drzew szumi morze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko jest cudnie przeglądam i przeglądam te foty wracam do wczesniejszych postów czad b.mi się podoba
    chcę mieć juz zabudowany taras:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze w następnym roku zobaczę u Ciebie zadaszenie nad tarasem :-)

      Usuń
  5. Lucynko poduszeczki są jak zwykle rewelacyjne!Nie potrafię nawet napisać, która mi się najbardziej podoba. A taras...brak mi słów :)! PS. Dziękuję za miły komentarz.Masz racje,że jeśli się czegoś bardzo pragnie, to to się spełni...Mam nadzieję,że w końcu moje marzenie się spełni...:) A Chorwację w tym roku muszę odłożyć na następny rok...Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zycze z całego serducha aby sie spełniło. U nas tez Chorwacja w tym roku stoi pod znakiem zapytania. Jak ja to przeżyje ?

      Usuń
  6. Droga Lucynko cudowna ta mewa/rybitwa? Nie wiem czy dotarł do Ciebie mój mail z pytaniem. Daj znać proszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lucy kochana,
    a mnie (prócz poszewek) zachwyciło ostatnie zdjęcie :-) bo też urządzam taras i też mam zadaszenie podobne jak u Ciebie. Mam pytanie o zasłony - z jakiego materiału są u Ciebie? Czy to woal, tiul czy jakieś płócienko? I jak zdają egzamin przy komarach? Bo ja mam z tym największy problem u siebie ;-)
    pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko-jeszcze nie mogę nic powiedzieć o funkcjonalności zasłonek, bo wiszą dopiero kilka godzin :). Te u mnie to IKea Vivan. Ale myślę ze powinnaś sie bliżej przyjrzeć firankom podobnym do moskitiery IKEA LILL. Koszt to paręnaście złotych za 2 szt i sa bardzo szerokie 2,8m. Zobacze jak te moje będą sie sprawdzać i kto wie czy nie sięgnę po te drugie :-))

      Usuń
  8. Bardzo,bardzo mi się u Ciebie podoba,a poduchy cudowne!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podusie jak zwykle cudne!!! najbardziej mnie urzekła ta z tym ptakiem, codziennie lubię się w niego wpatrywac :) i słuchać jak chałasuje!
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam daleko do ptactwa morskiego, musiałam go sobie zrobic na poszewce :-)

      Usuń
  10. Znowu same cuda :) Czytam Pani bloga już od dawna a teraz czekam na swoje podusie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Asiu -sa w drodze :)

      Usuń
    2. Dziękuje dotarły są piękne a prezentują się tak http://jagodowastrefa.blogspot.com/
      Następne zamówienie będzie do salonu :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Prawdziwie morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimacik jest, wakacje czas zacząć ;) a taras przy ogrodzie to jest to coś co w moim przyszłym domu musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurka dzisiaj miałam dostać mebelki drewniane białe i patrzę, że chyba takie jak Twoje. Może jutro dotrą, ach już się nie mogę doczekać .
    Poduszeczki cudne, ta mewa mnie uwodzi !!!!, hi hi hi, i boje super !
    A ostatnie zdjęcie obłędne, pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli będziesz miala takie same mebelki to będziesz z nich zadowolona. Od razu pokaz zdjęcie :-)

      Usuń
  14. Lucynko cud miód i orzeszki :) Twoja poduszkowa pomysłowość nie ma granic i wszystkie rewelacyjne.
    A tarasik co tu gadać ...ech. To kiedy kawka? ;)
    Pozdrowionka przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie.
    Jeszcze jest lipiec potem zaczyna się jesień i zimne wieczory. Klimat morski na tarasie w 100% udany. Pozdrawiam♡♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduchy przykuwają oczy:) Bardzo ładne tkaniny!
    Pozdrawiam
    Kasmatka
    www.kasmatka.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucynko,
    Twoja kreatywność nie zna żadnych ograniczeń - poduchy jak zawsze urokliwe!:) Ostatnie zdjęcie tarasu - jest niezwykle klimatycznie i przytulnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jest klimacik! same fajowe dekoracje!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne poduchy a takich poduch nigdy dość, dodatek, który doda smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taras baaardzo mi się podoba. W przyszłym miesiącu również chcemy swój wykończyć. Mam w związku z tym pytanie - czy taras jest na górze przykryty czymś w rodzaju pleksi?

    Ania - Frania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu -tak daszek jest z poliwęglanu, to taki bezbarwny plastik :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Zastanawiam się nad kolorem trejaża. Mam biały dom z ciemnobrązowymi oknami i podbitką (kolor - palisander, dąb bagienny) no i grafitowo-brązową dachówką. Bardzo podobają mi się białe belki, ale obawiam się, że nie będą "grać" z ciemnymi oknami.

      Ania - Frania

      Usuń
    3. Aniu -nasza elewacja jest biała i mamy stolarkę okienna w kolorze złotego dębu. Jak dla mnie to wszystko pasuje, nie widzę zgrzytów :-)

      Usuń
    4. Dzięki za odp. i pozdrawiam - Ania - Frania

      Usuń
  21. No i co ja mam Ci napisać innego jak to że pięknie:)))zajawka tarasu -bajka:)))poducha z mewą super:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zwykle piękne i zachwycające:) czas chyba skladac zamowienie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lucy, bardzo lubię klimat domku nad morzem... Właśnie w takim stylu jest projekt, który wczoraj pokazywałam na moim blogu.
    ps. Mewa - świetna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Granatowe poduchy w gwiazdki , cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podusie śliczne !!! Altana zapowiada się ciekawie. Mojaaltana też ubrana jest w tiulowe zasłonki i jestem bardzo z nich zadowlona:)))
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. rozbudziłas ostatnim zdjęciem apetyt na więcej! nie każ nam czekać zbyt długo, czuję, że to będzie taras roku!!!

    poduszki przepiekne, niewiarygodne, że w jednej głowie powstaje tyle przeróżnych pomysłów, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Aniu nie mam aż takich aspiracji, z pewnością dla mnie będzie Naj naj. Twój balkon jest tez bardzo fajnie zaaranżowany-wspominałam o tym juz u Ciebie. Bardzo dziękuję za sympatyczne komentarze :-)

      Usuń
  27. Z takimi poduchami można mieć wakacje w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam jestem jedną z organizatorek akcji zbierania pieniędzy dla Julki Piskorskiej, która urodziła się z wadą nóżek - nie ma kości strzałkowych, skokowych i piętowych ( więcej informacji tutaj: https://www.facebook.com/events/1408317332768214/?source=1) i chciałam się zapytać czy zechciałaby Pani przekazać na licytację jedno ze swoich dzieł. Proszę o odpowiedź. Wygląda to organizacyjnie tak, że wysyła mi Pani na maila daria.krys@onet.pl zdjęcie przedmiotu podaje opis, określa cenę minimalną i oraz zaznacza, kto ponosi koszty wysyłki - może licytujący. Ja dodaję wg kolejności na stronę wydarzenia - link wyżej, wysyła Pani towar do osoby, która zwycięży i wpłaci pieniądze. Jeśli nie jest Pani zainteresowana to proszę chociaż dołączyć do wydarzenia i jej udostępnić, zaprosić znajomych. Dziękuję i pozdrawiam. Daria
    p.s. marynarskie dekoracje wyszły świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne poduchy:) Ale ja zachwyciłam się Twoim tarasem, a konkretnie zadaszeniem jest cudowne:) Widzę, że masz brązowe okna i nie gryzą się z bielą tarasu:) Jestem szczęśliwa, bo mam zamiar robić zadaszenie, nad moim tarasem i myślałam o bieli, tylko obawiałam się, że będzie gryzła się z brązowymi oknami, jednak nie:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga-biel się nie będzie nigdy gryzła z brązem :). Mamy białą elewacje, brązowe okna, brązowe deski na tarasie i białą zabudowę tarasu-wygląda to dobrze. Wiec śmiało u siebie możesz tez tak zrobić. W następnym poście pokaże więcej szczegółów :-)

      Usuń
  30. Uff jak dobrze, że nie było koszulek marynarskich ala rosyjscy chłopcy na tureckiej plaży :)
    Poduszki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Granatowe poduszki są prze genialne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie trafiłam do poduszkowego raju:)

    OdpowiedzUsuń
  33. no bomba, czad wszystkie piękne a mewa czy tam rybitwa wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałby się jeszcze jakiś jacht. Masz?:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podusia z mewą i boje-rewelacja!! Taras oczywiście przepiękny-czekam na ciąg dalszy!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...