Zwierzaki w zasiegu reki :-)

Witajcie kochani
Od razu na wstępie chcę przeprosić czytelników mojego bloga za utrudnienie przy wystawianiu komentarzy. Musiałam wprowadzić identyfikacje obrazkowa z powodu nadmiaru spamu- anglojęzycznych anonimowych komentarzy.
 Mam nadzieje ze to utrudnienie tymczasowe :-)


W rejonie gdzie mieszkamy jesień zaczęła się już w sierpniu. Pogodę mamy pod psem. 
Codziennie musi padać deszcz-tak jakby to miał zawarte w umowie.
Jak widzę zdjęcia i pochlebne opinie na temat jesieni na Waszych blogach to mnie cholera bierze.
U nas tylko w lipcu było ładnie, od poczatku sierpnia oziebiło sie w znaczny sposób i pada deszcz. Ziemia juz jest nasiaknieta wodą jak gąbka, rośliny gniją i chorują na szarą pleśń. 
Nie wiem czy my na południu Polski zadarliśmy z kimś ważnym. Ale zimy nie mieliśmy i lata również.
Mimo ze ta wczesna jesień tez nas nie rozpieszcza ja staram się umilać  swoje otoczenie nowymi wzorami poszewek. 
W mailach pytacie mnie o nowe wzory-dzisiaj kilka Wam pokaże. 

Kolorowy żuczek musi być ponieważ jego kolorystyka przypomina mi ostrężyny czy śliwki :)

Jesienią absolutnie nie może zabraknąć zwierząt leśnych. 
Właśnie rogacze kojarzą mi się z jesienią, z rykowiskiem i z gubieniem poroże.

coś dla naszych milusińskich tez się znalazło :-)


Gdyby ktos miał jakieś specjalne życzenie -zapraszam do kontaktu mailowego :-))

miłego weekendu dla wszystkich

Lucy

31 komentarzy:

  1. Przepiękne :-) Już wysłałam maila

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta psina tak patrzy, aż serce ściska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żuczek rewelacja. Zakochałam sie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go uwielbiam, pasuje mi do każdej inspiracji. Jego kolory wyglądają tak naturalnie-jakby się w oczach mienił :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię te Twoje podusie. Wszystkie, jak jedna, podobają mi się bardzo.
    Zapraszam Cię (i innych) przy okazji gorąco na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zwierzaki dla maluchów zachwyciły mnie:) Aż by się człowiek poprzytulał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, czy są do kupienia?
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne - moje ulubione, to łoś, jeleń i wilk!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana przepiekne i nie wierze ze one sa z szablonow i ze sama je malujesz bo jesli tak to uchylam nisko glowe bo sa jak obrazyu kochana przepiekne
    :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w życiu bym tego nie namalowała. To przecież jest zdjęcie :-)

      Usuń
  9. Zwierzaki jak żywe! :))) Wilk jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie podusie piękne ale barwy żuczka boskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te poduszki w sam raz na jesień.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. te poszewki ze zwierzami są boskie:)))))ta z żukiem cudna:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo, może sie kiedyś skuszę na takie podusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję prowadzenia jednego z piękniejszych blogów wnętrzarskich. Zazdroszczę umiejętności i z radością czerpię inspirację z Twojego blogu. Życzę dalszych, owocnych lat blogowania.
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne i jak mnie kusiłaś nimi mailowo,to nie chciałam a teraz się zachwycam. A spam mnie też zalewa,ale ja publikuje komentarze po zatwierdzeniu ,więc od razu wywalam,miłego dzionka,nasza wielkopolska jesień piękna,ale będąc w okolicach Krakowa lało nam przez 4 dni.Mielismy śliczne lato i na razie jego końcówka też śliczna,oby tak dalej,posyłam ci słonka ciut ciut ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ rewelacyjny ten zwierzyniec!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla dzieciaków fajne rozwiązanie, ale gorzej jeśli na poduszce pojawi się dzik lub inny straszak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczne - juz biegne zamawiac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A myślałam, że juz nic w życiu mnie nie zdziwi. Super poduszki, już widzę jak ułożylabym je w ogrodzie na ławce. Wydaje się, że są idealne na zbliżającą się jesień.
    Te ostatnie- z koalą, pieskiem są świetne. Pokazalam je mojej córeczce i mała zażyczyła już je do swojego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko -gdybys była w potrzebie to zamawiaj-jak tu dziecku odmówić :-))

      Usuń
  20. dziękuję pięknie za przesyłkę :) poduchy juz cieszą
    są cudowne, starannie wykonane i absolutnie godne polecenia
    chcę jeszcze wilka.... stanowczo :)
    na razie rozesłałam linka do bloga w fabryce - jak ktoś się zdecyduje to może się podłącze.
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...