w oczekiwaniu na babie lato :-)


Jesień kroczy-jest coraz bliżej. Troszkę szkoda długich ciepłych wieczorów, ale taka jest kolej rzeczy. Każda pora roku ma swój urok :-). 
Dla mnie to jest motywacja do stworzenia kolejnych ozdób z okazji jej nadejścia.
Ostatni weekend był bardzo ciepły i słoneczny-postanowiłam zatrzymać w kadrze kilka aranżacji tarasu w scenerii wczesno jesiennej. 
W oczekiwaniu na gości przyozdobiłam stół w to co dała na ten czas natura.

To bardzo kolorowa pora roku- tętni kolorami. Tego roku postawiłam na odcienie fioletu, amarant i miodowy :-)

Znowu powstało kilka poszewkowych nowości z serii Animals- bede je sukcesywnie pokazywać bo jest ich naprawdę mnóstwo :)

Coraz bardziej odczuwam naocznie szybsze zapadanie zmroku. Trzeba na kilka miesięcy odłożyć biesiadowanie na tarasie do późnych godzin nocnych. Teraz wieczorkiem trzeba się owijać w puchate pledy oraz odpalać kominek tarasowy. Ale to tez ma swój urok.

Właśnie sobie uzmysłowiłam ze 30 sierpnia minął 5 rok mojego blogowania.
 Niesamowicie ten czas przeleciał.Dziękuję za to ze jesteście ze mną :-)

Lucy

65 komentarzy:

  1. wow jaka realistyczna podusia z wiewiórką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda pora roku ma w sobie urok:) Pięknie wygląda Twój taras w dekoracjach i kolorach jesieni:)
    Miłego początku tygodnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzajemnie. Wiesz ja tez sie staram w każdej porze roku znaleźć pozytywne strony, nie narzekam :-). Ciesze sie ze mieszkamy w takim klimacie ze mamy te 4 pory roku. Gdyby było cały czas lato albo zima to by wiało nudą :-)

      Usuń
  3. Wspaniałe dekoracje! sprawiasz,że oswajam sie z pora roku która nie jest dla mnie zbyt przychylna. poduchy sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w niej dobrych stron :-), będzie ci łatwiej przez nią przejść :-)

      Usuń
  4. Pięknie. Ja lubię każdą porę roku, każda daje wiele możliwości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. CANDY ! CANDY !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale aranżacje zrobiłaś!! Pięknie i już! A "piątki" gratuluję i kolejnej życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 rok już blogujesz? nieźle :) gratuluję :)
    fantastyczny masz ten taras :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz jak to zleciało-jaka ja byłam młoda jak zaczęłam blogować-hehehe

      Usuń
  8. Cudne te poduszki i przepiekne aranzacje:) Gratuluje rocznicy:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny blog! :)) Trafiłam do Ciebie przypadkiem i już mi sie podoba :) Musze zapisać, bo się aktualnie buduję, a jak będę wykańczać to takie blogi są będa dla mnie inspiracją!:)
    Będę zagladać!
    Pozdrawiam ciepło :)
    Aga F. z casa-miparaiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze zapraszam, miłego wykańczania gniazdka życzę :-)

      Usuń
  10. Łał, 5 lat, gratulacje ! To kawał czasu, ja jeszcze wtedy nie zaglądałam do blogów, ha ha ha ,
    Nie lubię jesieni, chociaż jak patrzę na przyrodę to wygląda pięknie, właśnie podziwiałam dzisiaj w ogrodzie gałązki głogu obsypane czerwonymi kuleczkami. Taras wygląda w każdej odsłonie przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali zeby wiedziała -te 5 lat to naprawdę dużo czasu :-). Nawet tego sie nie czuje. Zobaczysz jak to u Ciebie zleci:-). Potem ja ci będę gratulować :-)

      Usuń
  11. Ech aż Ci Lucynko pozazdrościłam tych cudnych, jesiennych dekoracji. Ja teraz głowę mam zajętą planowaniem roku szkolnego, ale jak tylko się ogarnę to ... też będzie się działo a co, nie samą nauką żyje człowiek ;)
    Gratuluje rocznicy rówieśniczko :) i wielu dalszych twórczych lat życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze, ze za kilka dni zobaczę u ciebie multum pięknych jesiennych detali. Niech no sie tylko podział godzi ustabilizuje :-)

      Usuń
  12. Cudownie wygląda ta dekoracja stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie! Bardzo stylowo i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie ubrałas w jesień swój taras :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne jest to ujęcie z wiewiórkowatą poduszką i orzeszkami w misce :D Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic, tylko czekać na jesień w jej pięknych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie na nią czekam-muszę ją godnie przyjąć :-)

      Usuń
  17. Cudny ten Twój taras czy letnią porą czy już prawie jesienną. A czy poduchy ze zwierzakami to Twoje wykonanie?:) Jesień, szczególnie nasza polska jesień, jest piękna i kolorowa, jedynie ja zmarzlina jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez należę do tych marznących :-). Tak poszewki sa wykonane przeze mnie :-))

      Usuń
  18. Przepiękne te podusie:))
    Lucy mam ogromną prośbę, napisz do mnie proszę maila bo chciałam o coś ważnego zapytać a Twój adres nie wyświetla mi się jak chcę pisać:((
    Czekam na wiadomość
    ilka82@op.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam, dostałaś maila?

      Usuń
    2. Nie:( To proszę zostaw mi Twojego a ja napiszę:), przepraszam za kłopoty:(

      Usuń
    3. Ilonko napisałam nawet na twojego poprzedniego maila- próbuję na wszystkie strony sie z tobą skontaktować .Podam ci jeszcze innego maila: lucyna@dekor-polska.pl. Moze sie uda na inna skrzynkę :-)

      Usuń
  19. Jesień daje wiele możliwości jeżeli chodzi o dekoracje.Oby była ciepła i kolorowa. Pięknie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje z okazji rocznicy!:) Wiewiórka urzekła mnie, przesłodka jest!:)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórka wyglądała na głodną, dlatego ja poczęstowałam :-)

      Usuń
  21. Na tak cudnym tarasie to i zima będzie bajeczna.
    Pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko-powiem ci ze mam co do niego poważne plany na okres zimy :))

      Usuń
  22. Wrzosy masz prześliczne, też myślę o ich zakupie. A to serduszko mnie zaciekawiło, zdradzisz z czego ono powstało? Dekoracje również bardzo pomysłowe.Gratuluje całych 5 lat, to kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu -kup wrzosy, to swuetna krzewinka na okres jesienny :). Serduszko uszyłam z jakiegoś kawałka futerka :-)

      pozdrowionka, dziekuję

      Lucy

      Usuń
  23. Cudna aranżacja! Milo poisiedziec w takim miejscu!��

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie zawsze wszystko takie idealne :) nawet jesień na tych zdjęciach wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to wszystko połączyłaś! U Was ten chłód niestraszny, bo macie piecyk więc można siedzieć do późnego wieczora ;) A te krzesełka są z Jyska? Widziałam tam podobne, ale nie jestem pewna. Jeśli tak, to jak się sprawują, bo mam na nie chrapkę ;) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesełka kupowaliśmy w Jysku 4-5 lat temu. Sprawują sie bardzo dobrze, sa stabilne, az czasami żałuje, bo jak trzeba szybko wstać i sie przemieścić to się nie da. Sa ciężkie i niezbyt łatwo je przesunąć i jeszcze te podłokietniki :-). To jest poważny mebel :-)

      Usuń
  26. Prześliczny ten Twój taras !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dekoracje! Uwielbiam wrzosy i wrzośce, ten biały wygląda tak delikatnie.. Uświadomiłaś mi, że najwyższy czas zakupić kilka sztuk :) Mimo wszystko, ja jeszcze liczę na ciepłe jesienne wieczory na tarasie :) Jesień lubi zaskakiwać, może i w tym roku tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taras w odsłonie wczesnojesiennej prezentuje się wspaniale. :) Wcale bym się z niego "nie zwijała", tylko odziana wielowarstwowo nadal cieszyła się takim pięknym miejscem! ;))
    Gratulacje z powodu rocznicy, radości z blogowania życzę co najmniej przez kolejne pięć lat!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  29. tak mało było w tym roku ciepłych wieczorów a tu już jesień stoi za drzwiami:)))bardzo fajne te poduchy ze zwierzami:)))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. powoli jesiennie, ale nadal jeszcze z powiewem lata. Piękne te kwiatki w skrzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś za szybko ta jesień nam przychodzi w tym roku...:( Mam nadzieję, że zrobi się jeszcze ciepło!
    Poduchy wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podusie ze zwierzątkami jak żywe:) Kilka takich na kanapie meeega efekt.Dostrzeglam jeszcze w tle z jeżykiem za jarzębinkami:)ŚWIETNE!
    pozdrawiam Pati Wichrowe Wzgórza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za miłe słowa :-)). Pati a czemu ty jesteś anonimem?

      Usuń
  33. piękne te motywy na poduszkach:-) A ja mam pytanko - skąd bierzesz takie tkaniny z takimi ładnymi motywami? Pozdrawiam\ Balbina

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowite poduszki! Mam nadzieję, że niebawem zagoszczą w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniale wyglądają te dekoracje stołu... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...